| کد خبر: 173099 |

بازگشت حجاج گلستانی

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: حجاج این استان با ۱۴ پرواز از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه به فرودگاه گرگان باز خواهند گشت.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: حجاج این استان با ۱۴ پرواز از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه به فرودگاه گرگان باز خواهند گشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رامین آذری با اشاره به انجام ۱۴ پرواز برگشت حجاج به فرودگاه گرگان گفت: این پرواز ها از ۲۰ شهریور ماه تا ۲۵ همین ماه ادامه خواهد داشت و در حدود ۴۰۲۲ نفر از حجاج به وسیله این پروازها به کشور باز خواهند گشت.

وی با اشاره به انجام پروازهای حج استان گلستان توسط هواپیمایی سعودی افزود: این پروازها با هواپیمای ایرباس A۳۳۰ انجام خواهند شد.

آذری با اشاره به انجام پرشور سنت استقبال توسط اهل سنت گفت: معمولا در این استان رسم بر این است که به ازای هر حاجی تا ۲۰ خودرو برای استقبال به فرودگاه مراجعه می‌کنند. بنابراین برای جلوگیری از ازدحام در فرودگاه ناچار هستیم استقبال از حجاج را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: پیش از اعزام زائران به هر نفر از آن‌ها ۳ کارت ارائه شده که به ازای هر کارت، یک خودرو می‌تواند به محوطه فرودگاه وارد شود. این ابتکاری بود که سال گذشته انجام شد و نتایج خوبی به همراه داشت، چراکه جلوگیری از ازدحام هم به نفع حجاج و هم به نفع باقی مسافران فرودگاه است.

آذری افزود: البته اگر ساعت ورود پرواز به فرودگاه هنگامی باشد که پرواز داخلی در فرودگاه انجام نمی‌شود (مانند نیمه شب) محدودیتی برای ورود خودرو به محوطه فرودگاه اعمال نمی‌شود و این محدودیت تنها هنگامی بر قرار است که همزمان با پرواز حج، پرواز دیگری نیز در فرودگاه دایر باشد.

76188

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.