| کد خبر: 173078 |

شهردار منطقه 3 اعلام کرد:

◄ شماره معکوس جهت بهره‌برداری از دوربرگردان مدرس- نلسون‌ماندلا

با افتتاح دوربرگردان شهید مدرس-نلسون‌ماندلا، خودروهایی که شمال به جنوب بزرگراه شهید مدرس را طی می‌کنند، می‌توانند یک دسترسی راحت به مسیر جنوب به شمال این بزرگراه را داشته باشند.

تین نیوز

شهردار منطقه سه، گفت: این پروژه، پروژه‌ای است که تقاطع نلسون ماندلا به بزرگراه شهید مدرس و خیابان الهیه را به یکدیگر متصل می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه سه، مصطفی سلیمی ادامه داد: پیش‌ازاین شهروندانی که قصد داشتند از خیابان نلسون‌ماندلا وارد بزرگراه شهید مدرس شده تا به سمت جنوب ادامه مسیر داده و به خیابان الهیه دسترسی یابند باید دو سه کیلومتر به عقب برمی‌گشتند.

سلیمی ابراز کرد: با افتتاح این دوربرگردان که تقریبا آخر این ماه به بهره‌برداری خواهد رسید، تردد شهروندان از غرب به شرق بزرگراه شهید مدرس راحت‌تر می‌شود که این امر باعث کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در وقت و انرژی افراد می‌شود.

شهردار منطقه سه، اظهار کرد: باوجود مشکلاتی که سر راه این پروژه وجود داشت با سرعتی که این طرح در انتهای کار به خود گرفت و بر طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده، دوربرگردان مدرس_نلسون‌ماندلا در زمان پیش‌بینی‌شده به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه علیرضا اسفراینی‌نژاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه سه، گفت: با افتتاح این دوربرگردان، بار ترافیکی زیر پل پارک‌وی به دوربرگردان مدرس-نلسون‌ماندلا  منتقل می‌شود و تردد خودروهایی که قصد داشته باشند به خیابان‌های الهیه، فرشته و ضلع شرقی خیابان ولیعصر دسترسی داشته باشند به‌راحتی انجام می‌شود.

وی افزود: همین بار ترافیکی در بزرگراه شهید حقانی نیز وجود دارد که با احداث این دوربرگردان، شرایط به‌گونه‌ای خواهد بود که شاهد کاهش بار ترافیکی در این محدوده خواهیم بود.

همچنین امیر هوشنگ گل‌محمدی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه گفت: در حال حاضر در مرحله‌ نصب پیاده راه‌ها و BASE PLATE جهت نصب هندریل هستیم.

وی بابیان این‌که در کوله غربی عملیات قلوه‌ریزی و استحکام  بخشی‌اش انجام‌شده ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود که در تمامی کوله غربی به همراه نهر، لوله‌گذاری انجام شود و تصورمان این است که به‌زودی به مرحله عملیات آسفالت و خط‌کشی برسیم تا پروژه در انتهای شهریور قابل‌افتتاح باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.