| کد خبر: 173024 |

در نشست حسن‌نیا با نوروزی عنوان شد:

◄ ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی استان مازندران باید شتاب بیش‌تری بگیرد

تعریض، ارتقا و ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی استان مازندران باید شتاب بیش‌تری بگیرد.

تین نیوز

جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد: تعریض، ارتقا و ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی استان باید با شتاب بیش‌تری انجام شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، عبدالهاشم حسن‌نیا در این دیدار که حیدر نوروزی مدیرکل نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همراه بود اظهار کرد: راه‌های ارتباطی مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و از راه‌های بسیار پرتراکم محسوب می‌شوند. هم‌چنین فاصله کم مراکز جمعیتی در این استان و تراکم شهرها نیز بر اهمیت راه‌های درون استانی افزوده، بنابراین بااین‌همه ویژگی هنوز توجه ویژه‌ای به این راه‌ها نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های مازندران به‌منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، افزود: توسعه زیرساخت‌های این استان به‌ویژه جاده‌ها، در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وی در خصوص عملیات تعریض محور هراز ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و کارآزموده در محل پروژه، امید آن است تا هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری نهایی از پروژه مذکور بوده چراکه حق مردم شریف ایران اسلامی است که جاده‌هایی ایمن و استاندارد داشته باشند.

حسن‌‌نیا ابراز امیدواری کرد: در پی رویکرد اخیر دانش‌بنیان و برنامه محور در وزارت راه و شهرسازی شاهد توجه بیش‌تر به توسعه و تعریض و بهبود سرویس‌دهی محورهای مازندران باشیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مجموعه عوامل به‌منظور افزایش ارتقا ایمنی محورهای ارتباطی استان تصریح کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد مسافران به مازندران می‌طلبد محورهای این استان همواره ایمن و استاندارد باشد.

حسن‌نیا اقدامات ایمن‌سازی محورها را برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بسیار مثمر ثمر دانست و خاطرنشان ساخت: علاوه بر ایمن‌سازی محورها، رعایت قوانین و مقررات از سوی کاربران جاده‌ای نیز می‌تواند عامل مهمی در جهت کاهش سوانح رانندگی باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سفر یک‌روزه به مازندران از تعدادی از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی و حوزه راهداری بازدید و دستوراتی را برای رفع موانع اجرائی و تسریع درروند اجرائی پروژه‌ها صادر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.