| کد خبر: 172920 |

◄ انجام بیش از 3هزار نفر ساعت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی رزن

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رزن از انجام بیش از سه‌هزار و 300 نفر ساعت گشت راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان در تیرماه امسال خبر داد.

تین نیوز

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رزن، بابیان این‌که این گشت‌ها به شکل مستمر و با حضور راهداران پرتلاش این اداره انجام می‌شود، فزود: این گشت‌ها به شکل روزانه و در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و راه‌های روستایی شهرستان رزن انجام‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، علی علی‌اکبری بر تداوم فعالیت راهداران تاکید و گفت: عملیات راهداری محدود به زمان بارندگی نیست و حضور گشت‌های راهداری با چراغ گردون روشن در جاده‌ها موجب قوت قلب کاربران راه و موجب افزایش ایمنی راه است.

 رییس راهداری رزن در ادامه به دیگر فعالیت‌های انجام‌شده این اداره در تیرماه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت چهار مورد دوربرگردان، سرعت‌گاه و پارکینگ نیز در جاده‌های تویسرکان احداث و هفت‌کیلومتر از راه‌های این شهرستان روکش آسفالت شده‌اند.

علی‌اکبری با تاکید بر این‌که در سطح جاده‌های شهرستان رزن، اقدامات بسیار موثری در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها به‌منظور ایجاد بستر مناسب، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای انجام‌شده است، یادآور شد: در تیرماه امسال لکه‌گیری راه‌های آسفالته به میزان دو هزار و 300‌مترمربع، پاک‌کردن تنظیم قنوها با گریدر به میزان حدود 10‌کیلومتر و اصلاح قیرزدگی درراه‌های آسفالته به طول هزار و 200 مترمربع انجام‌شده است.

 این مسئول در ادامه رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته، تعریض پیچ، رگلاژ راه‌های شنی، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته، پاک‌سازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله و حمل مصالح جهت عملیات راهداری را از دیگر اقدامات انجام‌شده در تیرماه سال 97 برشمرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.