| کد خبر: 172916 |

◄ آسفالت بیش از 16‌هزار مترمربع از جاده‌های همدان لکه‌گیری شد

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از لکه‌گیری 16‌هزار و 900 مترمربع از آسفالت راه‌های استان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره‌کل راهداری همدان، با اشاره به این‌که این اقدام در چهارماهه نخست امسال انجام‌شده است، گفت: تمامی محورهای حوزه استحفاظی استان با آسفالت گرم و سرد لکه‌گیری شدند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، مصطفی پناهنده بابیان این‌که این اداره‌کل موظف به نگهداری راه‌های مواصلاتی است، افزود: علاوه بر این، موج تراشی سطوح آسفالته به میزان 400‌مترمربع در این مدت انجام‌شده است.

سرپرست اداره‌کل راهداری استان همدان، به انجام 23‌کیلومتر روکش راه‌های شریانی، اصلی و فرعی در چهارماهه نخست امسال در سطح محورهای مواصلاتی استان اشاره و خاطرنشان کرد: 12‌دستگاه تعمیر و مرمت و نگهداری پل‌های کوچک و پنج دستگاه تعمیرات اساسی پل‌های بزرگ و احداث و تعریض پل‌ها توسط این اداره‌کل انجام و 31‌مورد زه‌کشی و دریواسیون پل‌ها در کارنامه چهارماهه این اداره‌کل ثبت‌شده است.

این مسئول بابیان این‌که ترانشه‌برداری و دپو مصالح، اصلاح شیب شیروانی، احداث زیرگذر، پاک‌سازی سطح راه از لاشه حیوانات، ریزش‌برداری و اصلاح قیرزدگی درراه‌های آسفالته از دیگر اقدامات انجام‌شده در این مدت است، یادآور شد: 830 کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر و 75‌مورد تنقیه و لایروبی پل‌ها نیز در این مدت درراه‌های استان انجام‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.