| کد خبر: 172855 |

شهردار منطقه سه:

◄ عدم اجازه تغییر کاربری پارکینگ‌های منطقه سه

به گفته شهردار منطقه سه، به‌هیچ‌وجه اجازه تغییر کاربری پارکینگ‌های این منطقه به مالکان داده نخواهد شد.

تین نیوز

شهردار منطقه سه، به علت بیش‌ترین مراجعه به شهرداری در حوزه شهرسازی است و فعالیت حوزه شهرسازی در رضایت‌مندی مردم بیش‌ترین تاثیر را دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه سه، مصطفی سلیمی در جلسه نظارت ستادی معاونت شهرسازی و معماری سازمان بازرسی شهرداری تهران از این منطقه بابیان این‌که عملکرد معاونت شهرسازی تاثیر مستقیمی در عملکرد منطقه دارد، گفت: ازآن‌جایی‌که بیش‌ترین مراجعه‌کنندگان به شهرداری دارای پرونده‌های معاونت شهرسازی و معماری هستند نحوه رسیدگی در زمان و کیفیت رسیدگی در حوزه شهرسازی در کسب رضایت‌مندی شهروندان نقش مهمی دارد.

سلیمی عنوان کرد: بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های یکسان است این در حالی است که شرایط و موقعیت مناطق ازنظر اقتصادی، نوع کاربری، ترافیک، تراکم، شرایط اجتماعی و فرهنگی، شهرسازی با یکدیگر متفاوت است.

شهردار منطقه سه، در خصوص ضرورت ایجاد پارکینگ در املاک این منطقه تاکید کرد و افزود: یکی از ضروری‌ترین نیازهای شبکه ترافیکی درون‌شهری، ایجاد پارکینگ با حجم موردنیاز بار ترافیکی است به همین علت ایجاد پارکینگ توسط مالکان املاک و بخش خصوصی و شهرداری همیشه مورد تاکید شهرداری است.

وی ابراز کرد: در حال حاضر توافقاتی با مالکان ساختمان‌های این منطقه جهت ایجاد پارکینگ انجام‌شده که در این راستا از بسته‌های تشویقی نیز استفاده کرده‌ایم که مالکان و ساکنان و افراد فعال در منطقه نه‌تنها کاهش پارکینگ نداشته باشند بلکه نسبت به احداث و بهره‌برداری از پارکینگ اختصاصی و عمومی نیز اقدام کنند.

شهردار منطقه سه، اظهار داشت: ایجاد پارکینگ اضافی در املاک یکی از مطالبات شهرداری از مالکان و سازندگان ساختمان‌های این منطقه است و حتی در بخش صدور پروانه نیز تشویق به افزایش احداث حداکثری پارکینگ تاکید شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: باوجود شرایط کنونی شهرداری تهران به‌هیچ‌عنوان اجازه تغییر کاربری پارکینگ‌ها در این منطقه به مالکان ساختمان‌ها داده نخواهد شد.

جلسه نظارت ستادی معاونت شهرسازی و معماری سازمان بازرسی شهرداری تهران از منطقه سه، با حضور سلیمی شهردار این منطقه، میرزاعلی معاون در حوزه شهرسازی و معماری سازمان بازرسی شهرداری تهران، صفاری سرگروه تخلفات شهرسازی سازمان بازرسی شهرداری تهران و گودرزی سرگروه بازرسی در حوزه شهرسازی سازمان بازرسی شهرداری تهران، کاظمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه، شهرداران نواحی و مدیران شهرسازی منطقه برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.