| کد خبر: 172734 |

◄ طرح دو فوریتی مجلس برای بازگشت «کوپن»

نماینده مردم ملارد، شهرقدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان کالاهای اساسی را از طریق حواله یا کوپن به مردم تخصیص داد.

تین نیوز

 امروز مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب کلیات و جزییات آن، دولت موظف به تامین کالاهای اساسی جامعه و توزیع آنها از طریق تعاونی‌های مصرف خواهد شد.

در صورت موافقت مجلس با کلیات و جزییات درخواست مذکور، دولت موظف خواهد بود تا دو ماه آینده کالاهای اساسی جامعه با دلار 4200 تومانی را تامین و از طریق تعاونی‌های مصرف کارگری، کارمندی، روستایی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی منتخب در سراسر کشور توزیع کنند.

نماینده مردم ملارد، شهرقدس و شهریار در مجلس درباره این مصوبه گفت: می‌توان کالاهای اساسی را از طریق حواله یا کوپن به مردم تخصیص داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، محمد محمودی شاه‌نشین گفت: تنها راه برون رفت از  مشکل افزایش قیمت کالاهای اساسی حمایت از مصرف کننده با کوپن است.

او ادامه داد: امروز در شرایطی قرار داریم که به واسطه تغییرات قیمت ارز، قیمت کالاهای اساسی روز به روز در حال افزایش است و نمیتوان به تولیدکنندگان بابت کاهش قیمت فشار آورد.

این نماینده اصلاح‌طلب تاکید کرد: باید قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند و می‌توان از طریق حواله یا کوپن و طرق دیگر صورت بگیرد.

شاه‌نشین افزود: لذا ما وظیفه داریم کالاهای اساسی از قبیل نان، گوشت، روغن، شکر و قند را ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

او افزود:  از همکاران تقاضا می شود که با رأی مثبت خود به این دو فوریت عدالت اجتماعی را بیش از پیش در کشور برقرار کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.