| کد خبر: 172714 |

◄ ایرلاین‌های اروپایی به ایران می‌آیند

قائم‌مقام سازمان هواپیمایی کشوری از درخواست برقراری پرواز برنامه از سوی چند کشور اروپایی خبر داد.

تین نیوز

قائم‌مقام سازمان هواپیمایی کشوری از درخواست برقراری پرواز برنامه از سوی چند کشور اروپایی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، آرش خدایی گفت: با خروج برخی از شرکت‌های هوایی از ایران مشکلی برای مسافران در مسیرهای بین‌المللی به وجود نمی‌آید.

او به خروج برخی شرکت‌های هوایی  پس از خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: جذابیت بازار ایران باعث شد بسیاری از شرکت‌های هوایی ازجمله اروپایی برای حضور در این بازار علاقمند شوند.

قائم‌مقام سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اگر شرکتی پروازهای خود را به ایران کاهش و یا قطع کند بلافاصله شرکت‌های ایرانی می‌توانند این ظرفیت را پرکنند.

خدایی ادامه داد: اگر تقاضای مسافری زیاد باشد و شرکت‌های هوایی نتوانند پاسخگو باشند، با ورود دیگر شرکت‌های فعال در صنعت حمل‌ونقل هوایی، یک بازار رقابتی در کشور ایجاد می‌شود و این به نفع مسافران ایرانی خواهد بود.

او گفت: قطع چند پرواز چارتری و فصلی توسط برخی از شرکت‌های هوایی برای ما آن‌چنان ارزش اقتصادی ندارد؛ شرکت‌های خارجی فقط می‌توانند طبق توافق‌نامه موجود، پروازهای خود را به ایران انجام دهند.

قائم‌مقام سازمان هواپیمایی کشوری اذعان داشت: ظرفیت ارائه خدمات هوایی به مسافران در مسیرهای بین‌المللی و داخلی را بسیار بیشتر از وضعیت موجود دانست و  در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار نداریم.

خدایی تاکید کرد:  با توجه به موقعیت ممتاز منطقه‌ای ایران، سازمان هواپیمایی کشوری همواره از افزایش مقاصد بین‌المللی برای تسهیل تردد مسافران ایرانی حمایت می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.