| کد خبر: 172699 |

◄ طرح پرورش مدیران نسل آینده در تمام شقوق حمل‌ونقل اجرا شد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ارائه خدمات شایسته به مردم در فرودگاه ها نیازمند داشتن مدیرانی شایسته است، گفت: ما طرح پرورش مدیرانی نسل آینده را در شرکت راه‌آهن، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان راهداری و مسکن و شهرسازی اجرا کرده‌ایم.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که ارائه خدمات شایسته به مردم در فرودگاه‌ها نیازمند داشتن مدیرانی شایسته است، گفت: ما طرح پرورش مدیرانی نسل آینده را در شرکت راه‌آهن، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان راهداری و مسکن و شهرسازی اجرا کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، آخوندی در حاشیه مراسم افتتاح طرح پرورش مدیران نسل آینده فرودگاهی در جمع خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که این طرح می‌تواند الگویی در تمام شقوق حمل‌ونقلی باشد، عنوان کرد: بحث تربیت نیرو و مدیران آینده کشور ماموریتی است که سازمان‌های مختلف به دنبال آن هستند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه طرح مدیران آینده در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شد و کار با همکاری یک موسسه بین‌المللی صورت می‌گیرد که بتوانیم آموزش‌های خود را در سطح جهانی ارائه بدهیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که با این طرح مدیرانی تربیت خواهند شد که در آینده بتوانند مدیریت فرودگاه‌ها را با بالاترین سطح استاندارد مدیریت بکنند، بیان کرد: ما این طرح در شرکت راه‌آهن، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان راهداری و مسکن و شهرسازی اجرا کرده‌ایم.

آخوندی با بیان این‌که نسل ما ماموریت آماده‌سازی مدیران آینده را بر عهده دارد، اظهار داشت: کسانی که در طرح اینگام انتخاب شده‌اند از طریق یک آزمون درونی بوده بین تمام کارکنان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سراسر کشور هر کسی که در این آزمون شرکت کرده و دارای صلاحیت بوده توانسته گزینش شود و در این برنامه شرکت کند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که افرادی که در این آزمون شرکت کرده‌اند حتما باید مسلط به زبان انگلیسی باشند، افزود: این افراد از لحاظ تست‌های هوش، رفتاری، اخلاق، روانشناسی، تخصص آزمون شده‌اند و امیدواریم بتوانند با آموزش‌هایی که می‌گیرند در آینده بتوانیم مدیران فرودگاهی شایسته داشته باشیم.

او ابراز کرد: امیدواریم با آموزش‌هایی که ارائه می‌شود، شاهد آن باشیم که مدیران فرودگاهی بتوانند به مردم خدمتی شایسته ارائه کنند

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.