| کد خبر: 172672 |

◄ نگهداری راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان کوثر با 40 میلیارد ریال اعتبار

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال برای انجام امورات راهداری و نگهداری حوزه استحفاظی این شهرستان بیش از 40 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر بابیان این‌که حوزه استحفاظی راه‌های شهرستان کوثر 520 کیلومتر هست گفت: با تلاش راهداران سخت‌کوش و زحمتکش 60 درصد از میزان اعتبار اشاره‌شده برای عملیات نگهداری راه‌های این شهرستان در پنج ماه نخست سال باقوت تمام و به نحو احسن انجام‌یافته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، پیمان خیراندیش از انجام بیش از هشت هزار مترمکعب ریزش برداری در طول محورها جهت بالا بردن ایمنی راه‌ها و سلامتی متجددین خبر داد و افزود: در این زمینه 18‌هزار عدد علائم و تابلو شستشو همچنین 280‌عدد تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز تعمیر و نصب‌شده است تا رانندگان از بابت علائم و ایمنی هیچ مشکلی در جاده‌ها نداشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر با اشاره به این‌که در پنج ماهه اول سال بیش از 200‌کیلومتر از راه‌های روستایی خاکی و شنی این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده‌اند تصریح کرد: جهت نگهداری از راه و حریم که خط قرمز راهداری است از 53 مورد تجاوز به حریم راه به‌صورت قاطعانه جلوگیری شده بطوریکه 25 مورد از آن با اخذ دستور قضایی انجام‌گرفته است.

خیراندیش اجرای هزار و 600‌مترمکعب زیرسازی راه‌ها جهت لکه‌گیری عمقی و یک‌میلیون و 680‌هزار مترمربع تسطیح، پاک‌سازی و آزادسازی حریم راه‌ها یادآور شد و تصریح کرد: لکه‌گیری با آسفالت گرم به مساحت 20‌هزار مترمربع، اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی اصلی و فرعی به طول هفت کیلومتر و هم‌چنین تعمیر و نصب 300‌شاخه حفاظ گاردریل از دیگر خدمات انجام‌شده توسط راهداران سخت‌کوش در حوزه شهرستان کوثر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.