| کد خبر: 172670 |

مه آبادی:

◄ خرید 1000 میلیارد تومان سامانه‎های راداری و ناوبری

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: ما توانستیم با اعتماد به نیروها و ظرفیت‎های داخلی خود حرکت‎های بزرگی انجام دهیم که حاصل آن خرید هزار میلیارد تومان سامانه‎های راداری و ناوبری و همچنین اجرای پروژه‎های عمرانی در 60 نقطه از فرودگاه‎های کشور با اعتبار هزار میلیارد تومان است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: ما توانستیم با اعتماد به نیروها و ظرفیت‎های داخلی خود حرکت‎های بزرگی انجام دهیم که حاصل آن خرید هزار میلیارد تومان سامانه‎های راداری و ناوبری و هم‌چنین اجرای پروژه‎های عمرانی در 60 نقطه از فرودگاه‎های کشور با اعتبار هزار میلیارد تومان است.

رحمت اله مه‌آبادی در مراسم افتتاح طرح پرورش مدیران آینده صنعت فرودگاهی ضمن ابراز به این مسئله که کشور ما با وجود ظرفیت‎های بالای مادی و غیرمادی از شرایط خوبی برخوردار نیست و بنده دلیل آن را اهمیت ندادن و کم‌توجهی به امر مدیریت می‎دانم، بیان کرد:  موضوع  این طرح اهمیت دادن به حرفه مهم مدیریت است و این‌که مدیریت شرکت در آینده به دست شایستگان سپرده شود.

وی در ادامه افزود: باید با آموزش و شایسته‌سالاری در شرکت خود را از ورود مدیر از بخش‌های دیگر بی‌نیاز کنیم.

مه‌آبادی با ابراز به این مسئله که صنعت هوانوردی به دلیل ورود مدیران خارج از این صنعت ضررهای بسیاری متحمل شده است، گفت: سه سال و نیمی که از حضور تیم مدیریتی کنونی می‎گذرد با کمک وزیر راه و شهرسازی در دو بخش ناوبری هوایی و تجهیزات فرودگاهی اتفاقات بزرگی رقم خورده است.

طبق گفته وی؛ ما توانستیم با اعتماد به نیروها و ظرفیت‎های داخلی خود حرکت‎های بزرگی انجام دهیم که حاصل آن خرید 1000 میلیارد تومان سامانه‎های راداری و ناوبری در فرصت کوتاه پسابرجام و همچنین اجرای پروژه‎های عمرانی در 60 نقطه از فرودگاه‎های کشور با اعتبار 1000 میلیارد تومان است. ما توانستیم تمام طرح‎های نیمه‌تمام فرودگاه‎ها که بعضا دو دهه از آغاز آن‌ها می‎گذشت را به اتمام برسانیم.

این مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، تصریح کرد: مراسم امروز حاصل سه سال و نیم تلاش همکاران بنده است.

او افزود: هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که ۳۰۰ نفر انصراف داده و از ۷۰۰ نفر گزینش به عمل آمد و در سه مرحله به صد نفر منتخب آموزش‌های تئوریک-عملی و همچنین حضور در فرودگاه‌های برتر دنیا ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.