| کد خبر: 172637 |

◄ انتقاد رانندگان از فراخوان هیئت بازرسان انجمن‌های صنفی رانندگان + عکس

هیئت بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل کشور، از اعضا برای شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی فوق‌العاده دعوت کرده است که این موضوع با انتقاد رانندگان مواجه شده است.

تین نیوز

انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی فوق‌العاده انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل کشور مورد انتقاد برخی از رانندگان قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز بر اساس اطلاع‌رسانی انجام شده، در حالی هیئت بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل کشور و نمایندگان بیش از یک چهارم اعضا، آگهی دعوت به مجمع را در روزنامه‌ها منتشر کرده و از اعضا برای شرکت در مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی فوق‌العاده کانون دعوت کرده‌ است که برخی رانندگان نسبت به درج این آگهی با توجه به مسایلی که این کانون خرداد ماه امسال و به دنبال اعتراضات رانندگان با آن مواجه شده بود، معترضند.

بر اساس این گزارش، پیشتر آگهی دیگری توسط هیئت بازرسان و بیش از نیمی از یک سوم اعضا منتشر شده بود که این موضوع در آگهی دوم هیئت بازرسان و نمایندگان بیش از یک چهارم اعضا عنوان شده که این کاهش تعداد اعضا بیانگر وجود اختلاف نظر در مورد برگزاری این مجمع است.

به گزارش تین‌نیوز، برخی رانندگان و فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا دعوت به این مجمع را خارج از حیطه اختیارات دعوت کنندگان دانسته و این اقدام را به اعضای برکنار شده  هیئت مدیره این کانون نسبت داده‌اند.

قابل ذکر است طبق اطلاعیه اصلاح شده، محل برگزاری این مجمع سالن همایش‌های صدا و سیما واقع در اتوبان چمران تهران، رو به روی پمپ بنزین ولنجک، انتهای خیابان صدا و سیماو تاریخ برگزاری آن نیز سوم مهرماه است.

در این اطلاعیه دستور جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده نیز به شرح اعلام شده است:

1- استماع گزارش بازرسان

2- عزل انفرادی یا دسته جمعی اعضای هیئت مدیره

3- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده است.

به گزارش تین‌نیوز و بر اساس اعلام اطلاعیه بازرسان کانون، پس از پایان مجمع عمومی فوق العاده، مجمع عمومی به صورت فوق العاده در ساعت 12 ظهر همان روز و در همان محل برگزار می‌شود که دستور جلسه آن به شرح زیر است:

1- انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره

2- سایر موارد که در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده باشد.

به گزارش تین‌نیوز، مدارک مورد نیاز برای شرکت در این مجمع نیز شامل دو فقره صورت جلسه هیئت مدیره مبنی بر معرفی نماینده تام‌الاختیار برای شرکت در این دو مجمع به طور جداگانه و کپی اعتبار تجدید انتخابات هیئت مدیره و گواهی ثبت انجمن جهت اعمال رای در این مجامع است.

کاندیداهای سمت هیئت مدیره نیز باید صورت‌جلسه کتبی هیئت مدیره خود را مبنی بر معرفی کاندیدای هیئت مدیره، برای ارایه به هیئت رئیسه مجمع همراه داشته باشند.

 

photo_2018-09-02_19-39-14

 

87e3efa1cbd8cb8c660fd

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن متفین 0 0

    mohsenmottaghin:
    دوستان عزیز وهوشیار راننده سلام
    یک توضیح برای حفظ حرمت این خدمتکار صنف شما .
    میدانید که من نوشته ای در باب هشدار به انجمن های صنفی رانندگان جاده ای نوشتم ودران قید کردم که باید هوشیار باشند .کانون انجمن های صنفی نیاز به تجدید حیات دارد .خودتان را درگیر روز مرگی ها نکنید .باید انجمن های غیرعضو تکلیف شان را روشن کنند .وجایگاهشان رامشخص کنند .این نوشته من هیچ ارتباطی با دعوت مجمع عمومی ۳ مهر که طبق اگهی اصلاحی مندرج درروزنامه ها که دعوت کنندگان ان (طبق همان اگهی )نیمی از یک سوم انجمن های عضو )وبازرسین است ندارد .
    من هیچ ارتباطی با این دعوت کنندگان ندارم وحتی نظر شخصی ام این دعوت رابدلیل عدم رعایت مقررات خلاف قانون وبرهم زننده روال عادی حیات اینده کانون میدانم .