| کد خبر: 172609 |

◄ ظریف دوشنبه رژیم حقوقی خزر را برای مجلسی‌ها تشریح می‌کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس از نشست فراکسیون متبوعش با وزیر امور خارجه به‌منظور بررسی رژیم حقوقی دریای خزر خبر داد.

تین نیوز

عضو شورای مرکزی فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس از نشست فراکسیون متبوعش با وزیر امور خارجه به‌منظور بررسی رژیم حقوقی دریای خزر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، علی بختیار از نشست فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در روز دوشنبه خبر داد و گفت:  در این نشست درباره رژیم حقوقی دریای خزر، آخرین نتایج مذاکرات ایران و اروپا و مذاکرات با کشورهای همسایه بحث و تبادل‌نظر صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: مذاکرات رژیم حقوقی دریای خزر در سطوح عالی پیشرفت داشته است اما به دلیل اینکه مجلس و نمایندگان از جزی‌ات این مذاکرات مطلع نیستند،  وزیر امورخارجه در نشست با اعضای فراکسیون دیپلماسی دراین‌باره توضیحاتی ارائه می‌دهد.

این عضو مجلس ادامه داد: همچنین مذاکرات ایران پس از خروج آمریکا از برجام با اروپایی‌ها، چین و روسیه انجام شده ولی هنوز منجر به توافقی نشده است؛ لازم است فراکسیون از جزییات مذاکرات مطلع شود.

بختیار تاکید کرد: در نشست روز دوشنبه تبادل نظر درباره مذاکرات منطقه‌ای نیز انجام می‌شود .

 او افزود: اگر نیاز باشد مجلس به این موضوعات ورود کرده، طرحی دراین‌باره تهیه می‌کند و به‌صورت تکلیفی و یا تجویزی حکمی و یا طرحی در این سه موضوع داشته باشد اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.