| کد خبر: 172591 |

پروژه روکش آسفالت گرم محور بستک – لار افتتاح شد

محور بستک به لار بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به افتتاح رسید.

تین نیوز

محور بستک به لار بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به افتتاح رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در هفتمین روز از هفته دولت با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، داریوش  باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ، فرماندار شهرستان بستک ، معاون راهداری، رئیس  نیروی انتظامی شهرستان بستک ، رئیس پلیس‌راه شهرستان بستک  ، رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بستک و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان بستک ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم محور بستک به لار افتتاح و به بهره‌برداری رسید .

داریوش باقر‌جوان در این مراسم ضمن تبریک عید امامت و ولایت  یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت : در حوزه شهرستان بستک پروژه‌ای متعددی من‌جمله تنگه بستک به چاه بنارد و گردنه شورزورودی شهرستان بستک  درحال انجام است که اجرای پروژه‌های راهداری وراه سازی دراین منطقه باعث برون‌رفت  این شهرستان از حالت بن‌بست می‌شود  و همچنین موجب توسعه مسیرهای مواصلاتی  استان و این شهرستان ازنظر ایمنی و تردد خواهد شد که امیدواریم در تجارت و روابط شهرستان‌ها واستان موثر واقع شود .

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در ادامه افزود : این پروژه که امروز شاهد بهره‌برداری و افتتاح آن هستیم به طول ۱۰ کیلومتر و اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰۰۰ میلیون ریال از محل  بودجه ملی و استانی است که مسیر استان فارس را به شهرستان بستک کامل خواهد کرد.

  داریوش باقر جوان با بیان اینکه حمل‌ونقل و ایمنی آن نقش مهم و ارزنده‌ای در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی دارد، دراین مراسم گفت : در ایران که بیشتر حمل‌ونقل‌ها به‌صورت زمینی انجام می‌شود بحث ایمنی راه از نقش مهمی برخوردار است. ایمن‌سازی راه‌ها در کاهش تصادفات بسیار موثر است و با این کار قطعا می‌توان میزان خسارت مالی و تلفات انسانی در سطح جاده‌ها را به حداقل رساند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه استانداری ، فرماندار اسبق شهرستان بستک  و سایر دستگاه‌های مرتبط بابت حمایت از اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بستک تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.