| کد خبر: 172541 |

◄ افتتاح پل‌عابر پیاده شهرستان نمین

اداره‌کل راهــداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیــل بااعتبار هفت میلیارد تومان عملیات روکش آسفالت را در 25 کیلومتر از محورهای اصلی،فرعی و روستایی شهرستان نمین را اجرا می‌کند.

تین نیوز

مدیرکل راهــداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیــل، گفت: پل عابر پیاده شهرستان نمین به طول 46 متر با ارتفاع 5/5 متر و دارای سازه‌ای قوی و بسیار محکم در مدت دو ماه ساخته‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهــداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیــل، علی رحمتی افزود: برای احداث این پل 34‌تن آهن‌آلات، 70‌تن بتن‌ریزی و از محل اعتبارات سازمان راهداری 400‌میلیون تومان هزینه شده است.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های اردبیل، با اشاره به این‌که متاسفانه ارسال‌های اخیر سه نفر از هم‌وطنانمان در این مسیر به دلیل تصادف هنگام عبور از این مکان جان خود را ازدست‌داده بودند تصریح کرد: سال گذشته به مسئولان و مردم شریف شهرستان نمین قول دادیم که برای ایمنی تردد شهروندان پل ایجاد کنیم که خوشبختانه امروز با تلاش راهداران خستگی‌ناپذیر این مهم که جزو مطالبات اصلی مردم بود محقق شد و با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عضو شورای اداری اردبیل، افزود: اداره‌کل راهــداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیــل بااعتبار هفت میلیارد تومان عملیات روکش آسفالت را در 25‌کیلومتر از محورهای اصلی،فرعی و روستایی شهرستان نمین را اجرا می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.