| کد خبر: 172459 |

◄ یک عضو فراکسیون امید: با آمار‌های غیرواقعی نمی‎‌توان مردم را دلگرم کرد

یک عضو فراکسیون امید گفت: نمی‌توانیم با دادن آمار‌های غیرواقعی مردم‌مان را دلگرم کنیم، مردم باید با واقعیت روبرو شوند و کمک کنند تا از این بحران خارج شویم.

تین نیوز

یک عضو فراکسیون امید گفت: نمی‌توانیم با دادن آمار‌های غیرواقعی مردم‌مان را دلگرم کنیم، مردم باید با واقعیت روبرو شوند و کمک کنند تا از این بحران خارج شویم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، علی ابراهیمی درباره استیضاح‌های مطرح در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم از نظر تنوع سلیقه‌ها و توازنی که در نگاه‌های سیاسی در آن وجود دارد، استثنایی است.

اوتصریح کرد: در این مجلس می‌بینیم که بارها وزیر را می‌آورند و در نهایت هم نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. وزرا تمام سعی خود را می‌کنند که نمایندگان را قانع کنند و نمایندگان هم سعی دارند که اشکالات موجود را مطرح کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت:  وقتی چند مساله هم برای کشور ازجمله خروج امریکا از برجام و فشارهای اقتصادی هم پیش آمد نمایندگان توقع دارند که آقای رئیس‌جمهور در این زمینه هماهنگی و توضیحات بیشتری را ارائه دهد.

ابراهیمی افزود دولت باید در انتخاب وزرا و روی‌ آوردن به جوان‌گرایی سرعت بیشتری به خرج می‌داد که این موارد، انتقادات به دولت را شدت بخشید. 

او تاکید کرد: استیضاح‌ حق مجلس است و نمی‌شود این‌ها را فقط جزء نزاع‌های سیاسی تلقی کرد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:  رئیس‌جمهور باید صریح‌تر و صادق‌تر از این حرف‌ها باشد، بگوید اشکالات کار کجاست تا حداقل یک چاره‌اندیشی شود.

ابراهیمی تصریح کرد: حتی در بحث قاچاق، این قاچاق کالا موضوعی نیست که این حجم از آن را در کشور داشته باشیم. گاهی شاید همراهی‌هایی صورت می‌گیرد، ما بالاخره باید سر در آوریم که در این مملکت چه اتفاقی دارد می‌افتد.

وی ادامه داد: اگر در سیستمی اشکال نیست، باید از تحقیق و تفحص استقبال کرد. اگر نگاه سیاسی به تحقیق و تفحص غالب نکنیم و تقریبا هرکسی فکر نکند که نسبت به دستگاه‌های دیگر اولویت دارد، آنگاه همه دستگاه‌ها در مقابل قانون برابر هستند.من نمی‌دانم آیین‌نامه و مقررات نسبت به این پیشنهادی که آقای کامران داده چه موضعی دارد اما واقعیت این است که من می‌گویم ای‌کاش مملکت چندسالی را به تحقیق و تفحص می‌پرداخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.