| کد خبر: 172456 |

◄ برخورداری روستاهای کوه‌سرخ از نعمت گاز تا نیمه اول سال آینده

تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۸ تمام روستاهای بخش کوه سرخ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

تین نیوز

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۸ تمام روستاهای بخش کوه‌سرخ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت‌گاز خراسان‌رضوی، سیداحمد علوی افزود: در صورت انجام تعهد پیمانکار در نیمه ابتدایی سال ۹۸‌شاهد گازدار شدن روستاهای باقی‌مانده این بخش خواهیم بود.

وی عنوان کرد: بخش کوه‌سرخ دارای ۲۸روستا است که هم‌اکنون پنج روستای آن از نعمت گاز برخوردار هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۲‌روستای دیگر نیز در حال انجام است و طبق مصوبه بند ق، یک روستا فاقد شرایط فنی و اقتصادی برای گازرسانی است.

علوی اظهار کرد: از تعداد ۲۲روستا، دو روستای اکبرآباد و چلپو در صورت اخذ تاییدیه‌های فنی تا پایان مهرماه امسال تزریق گاز خواهند شد و روستاهای طرق، اوندر، ایور، بندقرا، تجرود، تنورجه، توندر، خرو، خزرآباد، خزربیک، داغی، ده‌میان، سنجدک، قراچه، قصون، کریز، کلاته پایین دره، کوشه، کوشه‌نما و موشک نیز به‌مرور و تا پایان شهریورماه سال آینده گازرسانی می‌شوند.

وی افزود: تعیین زمان برای اتمام طرح‌های فنی علی‌الخصوص در بحث گازرسانی با توجه به نتایج مورد انتظار از تست‌های تخصصی مرتبط باجان و مال مردم معمول نیست اما بااین‌حال با اتمام پروژه‌های در حال اجرا در بخش کوه سرخ به ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی در روستاهای واجد شرایط خواهیم رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.