| کد خبر: 172321 |

پرونده سلطان سکه به دادگاه رفت

سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده وحید مظلومین فرزند حبیب‌الله که متهم اصلی پرونده‌ای است با اتهام افساد فی‌الارض، به دادگاه ارسال شد.

تین نیوز

سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده وحید مظلومین فرزند حبیب‌الله که متهم اصلی پرونده‌ای است با اتهام افساد فی‌الارض، به دادگاه ارسال شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در صد و سی‌امین نشست خبری خود گفت: در خصوص برخی پرونده های ارزی و سکه اخیر پرونده دیکری که این هفته به دادکاه ارسال می شود و قرار محرمیت صادر شده است پرونده وحید مظلومین فرزند حبیب الله است که متهم اصلی پرونده است و ۱۸ متهم دیکر در این پرونده هستند و برای سرشاخه‌ها مجازات مفسد فی الارض برایشان درخواست شده است.

محسنی اژه‌ای گفت: این فرد سال ۹۱ دستگیر شد و به عنوان مفسدفی الارض هم برای او درخواست مجازات شد اما حراست بانک مرکزی گفت که وی همه کارهایش با دستور و زیر نظر ما بوده است؛ اما وی کارهایش را ادامه داده است. او همان کسی است که نیروی انتظامی از وی به عنوان سلطان سکه و دو تن سکه نام برده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: محمداسماعیل قاسمی معروف به محمدسالم نفر دیگر است که او هم آن زمان دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: محمدرضا مظلومین هم امسال دستگیر و سالار آقاخان هم دستگیر شد که اینبار تحت حمایت بودن اقدامات مجرمانه تحت نظر بانک مرکزی از آنها پذیرفته نشد.

محسنی اژه‌ای گفت: دیروز دادگاه رئیس دفتر رئیس جمهور سابق بود و قرار بود صبح ساعت ۹ در دادگاه حاضر شود و صبح اول وقت مردی مراجعه می کند و می گوید من وکالت دارم و آمده ام که بگویم این دو نفر از وکالت عزل شده‌اند و مشایی هم آن دو نفر را طی نامه‌ای عزل می‌کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.