| کد خبر: 172106 |

◄ راه‌کار شورای شهر برای آلودگی هوای پایتخت در ماه‌های سرد سال

بحث حمل‌ونقل یکی از مسائل و گره‌های شهر تهران که میلیون‌ها تهرانی درگیر آن هستند موضوع حمل‌ونقل هستند که باید مورد تأیید و توجه ویژه قرار بگیرد.

تین نیوز

یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که با نزدیک‌تر شدن به فصل سرما تهران را درگیر خود می‌کند آلودگی هوا است که معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار نیز بارها به آن اذعان داشته و گفته است در تلاش است تا با همراهی متخصصان داخلی به رفع این مشکل بپردازد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عضو شورای شهر تهران در این‌باره با تاکید بر ضرورت پرداختن هر چه زودتر به موضوع کاهش آلودگی هوا، افزود: بنا بر اطلاعاتی که در اختیار شورا قرار داده شده معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران طرح‌های خوبی در دست اقدام دارد.

زهرا نژادبهرام با بیان این نکته که تبدیل موتورسیکلت‌های کاربراتوری به انژکتوری یکی از این اقدامات است، گفت: بحث حمل‌ونقل یکی از مسائل و گره‌های شهر تهران که میلیون‌ها تهرانی درگیر آن هستند موضوع حمل‌ونقل هستند که باید مورد تأیید و توجه ویژه قرار بگیرد.

وی در ادامه سخنان خود به اهتمام اعضای شورای شهر برای رفع آلودگی هوا اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه به تازگی و در دولت آقای روحانی موضوع مهم کاهش آلودگی هوا با جدیت دنبال شده و با توجه به اهمیت این ماجرا رئیس کمیسیون حمل‌ونقل باید به عنوان ناظر در مترو حضور داشته باشد تا دغدغه‌‌ها را بهتر بتوان پیگیری کرد.

نژاد بهرام تاکید کرد: امید می‌رود پائیز و زمستان سال 97 به عکس سال قبل، روزهایی بدون آلودگی را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.