| کد خبر: 171563 |

سرپرست راهداری همدان:

◄ ثبت پروژه‌های عمرانی راهداری در بانک اطلاعاتی

پروژه‌های عمرانی راهداری همدان در بانک اطلاعاتی ثبت شود.

تین نیوز

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، بر ثبت پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل در بانک اطلاعاتی تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، مصطفی پناهنده در جمع روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیران و کارشناسان این اداره کل با اشاره به این‌که باید اطلاعات دقیق پروژه‌های عمرانی در بانک اطلاعاتی ثبت شود، گفت: انتشار اطلاعات دقیق پروژه‌های عمرانی در بانک اطلاعاتی پیش‌نیاز اجرایی شدن این طرح‌ها است.

وی با تاکید بر این‌که روسای ادارات شهرستان‌ها نیز باید برای ثبت داده‌های پروژه‌های عمرانی اقدام کنند، افزود: اطلاعات مالی پروژه‌ها، صورت‌وضعیت، اطلاعات پیمانکاران و مواردی از این قبیل باید در این بانک اطلاعاتی درج شود.

پناهنده با تاکید بر عملیاتی شدن پروژه‌های عمرانی در سال جاری، ادامه داد: در این بانک اطلاعات قراردادهای جاری و درصد فیزیکی و مالی طرح‌های عمرانی بررسی می‌شود.

سرپرست اداره‌کل راهداری استان همدان در ادامه به هزینه کرد بودجه‌های عمرانی اشاره و عنوان کرد: باید در حد سهم اعتبارات مصوب شده حرکت کرد و هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها سعی در جذب اعتبار داشته باشیم.

وی بر تعیین تیم‌های بازرسی برای بازدید روزانه از پیشرفت فیزیکی و تخصیصی پروژه‌های هر شهرستان تأکید و عنوان کرد: حضور ناظر پروژه‌ها بر پروژه‌های عمرانی الزامی است و ناظران باید اطلاعات کامل را در مورد طرح‌ها داشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.