| کد خبر: 171560 |

محسنی در جشنواره رسانه و بندر:

◄ گردشگری اروند و کارون و بهمنشیر به فراموشی سپرده شد

گردشگری بی نظیر اروند و کارون و بهمن شیر و استفاده از صنعت سبز یا همان جلب توریسم نباید به فراموشی سپرده شود و نادیده گرفته شود.

تین نیوز

 نخستین جشنواره رسانه و بندر پیش از ظهر امروز به میزبانی اداره کل بندر خرمشهر در ساختمان مرکزی این بندر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسنی در این مراسم به نقش رسانه در توسعه گردشگری دریایی تاکید کرد و خواستار مشارکت بیش از بیش اصحاب رسانه در پرداختن به موضوع توسعه اقتصاد دریایی شد.

وی با بیان اینکه وقتی  در بندرعباس ماموریت داشتم، به دلیل شدت حوادث دریایی از طرف رسانه‌ها تحت فشار و مورد نقد بودیم گفت: فشار رسانه‌ها باعث بهبود زیرساخت های گردشگردی در بنادر شرق هرمزگان شد.

محسنی ادامه داد: اکنون ٤٠٠ سفر دریایی در بندرعباس بدون یک حادثه انجام می‌شود که نتیجه و مصداق بارز نقش رسانه در توسعه گردشگری ایمن است.

به گفته محسنی اطلاع‌رسانی و نقد منصفانه رسانه‌های استان در آن برهه نقش مهمی در ساماندهی شناورهای مسافری بندرعباس داشت و این نمونه‌ای از تاثیر رسانه ها در رفع مشکلات مردم است.

وی به وضعیت خرمشهر اشاره کرد و با بیان اینکه لازم است توسعه گردشگری در خرمشهر محقق شود گفت: گردشگری بی‌نظیر  اروند و کارون و بهمن‌شیر و استفاده از صنعت سبز یا همان جلب توریست نباید به فراموشی سپرده و نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه ایران یکی از ١٠کشور دارای جاذبه گردشگری است گفت: متاسفانه نتوانستیم سهم خود را از جذب توریست و گردشگری دریایی در شهرهای جنوبی بگیریم

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: باید خرمشهر را مجدداً تقویت کرد و امروز ظرفیت‌های گردشگری دریایی این شهر را به عنوان حلقه مفقوده همه استان های دریایی معرفی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.