| کد خبر: 171541 |

◄ سیر صعودی هزینه سفر به گرجستان

در حال حاضر قیمت بلیت پرواز تهران-تفلیس در سایت‌های فروش اینترنتی در مسیر یک‌طرفه با ایرلاین ایرانی بیش از 800 هزار تومان و با شرکت هواپیمایی قطر ایرویز چیزی بالغ‌بر چهار میلیون 500 هزار تومان فروخته می‌شود.

تین نیوز

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت بلیت تهران-تفلیس چند برابر شده است.

گزارش میدانی تین‌نیوز از شرکت هواپیمایی دال بر این نکته است که  در حال حاضر قیمت بلیت پرواز به گرجستان به نسبت یک هفته گذشته حدود 800 هزار تومان گران‌تر شده است.

یکی از آژانس‌داران در تهران به تین‌نیوز گفت: هفته گذشته قیمت بلیت در مسیر تهران-گرجستان (مسیر رفت و برگشت) حدود یک‌میلیون 790 هزار تومان بود که با گذشت کم‌تر از چند روز این نرخ به دو میلیون 450 هزار تومان رسیده است.

او به افزایش قابل توجه تور گرجستان در هفته جاری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هر شخص برای سفر چهار روزه آن هم  به هتل سه ستاره باید رقمی حدود سه میلیون 500 هزار تومان هزینه کند.

در حال حاضر قیمت بلیت پرواز تهران-تفلیس در سایت‌های فروش اینترنتی در مسیر یک‌طرفه با ایرلاین ایرانی بیش از 800 هزار تومان و با شرکت هواپیمایی قطر ایرویز چیزی بالغ‌بر چهار میلیون 500 هزار تومان فروخته می‌شود.

photo_2018-08-12_11-35-37

به گزارش تین‌نیوز، در حالی شاهد افزایش قیمت بلیت پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی در طی روزهای اخیر هستیم که بر اساس این بخشنامه که به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده، از این به بعد ارز مورد نیاز ایرلاین‌ها بر اساس قیمت سامانه سنا تامین می‌شود این بدان معنا است که از این پس شرکت‌های هواپیمایی باید در این سامانه از نرخ 9 هزار و 200 تومانی برای تامین ارزی خود استفاده کنند.

 در همین باره «ایوسب چاخواشویلی» سفیر گرجستان  در تهران دعلت افزایش هزینه سفر به گرجستان را واگذاری عرضه بلیت شرکت‌های هواپیمایی به دیگری عنوان کرد اعلام کرد: صنعت گردشگری گرجستان برای گردشگران ایرانی در دست ایرانیان است؛ برای نمونه یک شرکت هواپیمایی ایرانی عرضه بلیت خود را به یک شرکت واگذار کرده و آن شرکت، عرضه را به یک شرکت دیگر سپرده است و   این مسایل البته باعث افزایش قیمت بلیت و هزینه‌های گردشگران می‌شود که ما با آن مخالف هستیم اما در این رابطه هیچ دخالتی نداریم.

بر اساس آماری که سفیر گرجستان اعلام کرده است سال گذشته  350‌هزار گردشگر ایرانی به گرجستان سفر کرده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.