| کد خبر: 171531 |

◄ آغاز عملیات اعزام بیش از 4000 زائر از فرودگاه گرگان

اولین گروه زائران گلستانی طی مراسمی با حضور استاندار، نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و فرماندهان انتظامی استان در روز 20 مرداد بدرقه شدند.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان از آغاز عملیات اعزام 4000 زائر گلستانی از فرودگاه گرگان به مقصد جده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های گلستان، رامین آذری خدمت به زائران خانه خدا را توفیقی بزرگ برای مسئولان و کارکنان فرودگاه عنوان کرد و گفت: پروردگار متعال را شاکریم که توفیق خدمت به میهمانان خود را نصیب ما کرد و ما از ماه‎ها قبل جهت استقبال از زائران حج‌تمتع امسال برنامه‎ریزی و تلاش ویژه‎ای کرده‎ایم تا خاطره این سفر روحانی با شیرینی سفری سهل در این فرودگاه به کام آن‌ها ماندگار شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش‎های مختلف فرودگاهی اعم از نصب و به‎روزرسانی سیستم‎های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاهی و تسهیلات و تجهیزات ترمینالی و ارتقای خدمات در ترمینال‎ها در قالب طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی گفت: در جلسات مشترک متعددی که با ادارات و ارگان‎های دخیل در عملیات حج داشتیم، هماهنگی‎های لازم برای اعزام و پذیرش حجاج انجام‌شده است و امیدواریم بتوانیم با عملکرد مطلوب همه دستگاه‎های ذی‎ربط سربلند از این امتحان بیرون آمده و خدمتگزاران خوبی باشیم.

آذری افزود: زائر گلستانی حج‌تمتع طی پنج‌روز و در قالب 27‌کاروان و با 14‌پرواز شرکت هواپیمایی سعودی عازم سرزمین وحی خواهند شد.

اولین گروه زائران گلستانی طی مراسمی با حضور استاندار، نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و فرماندهان انتظامی استان در روز 20 مرداد بدرقه شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.