◄ استقرار میزخدمت برای تکریم مراجعان شرکت فرودگاهها
مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) استقرار میز خدمت در ورودی ساختمان ستادی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران را عاملی برای افزایش کیفیت راهنمایی و هدایت مراجعان عنوان کرد.
مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی، گفت: در جهت اجرای بخشنامه ریاست محترم جمهوری و مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری بهمنظور بهبود کیفیت ارائه خدمات به مراجعان از تاریخ ابلاغ بخشنامه یعنی 97/3/1 شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اقدام به ایجاد میزخدمت در ورودی ساختمان ستادی شرکت فرودگاهها کرده است تا راهنمایی و هدایت مراجعان باکیفیت بیشتری انجام شود.
به گزارش تیننیو ز و به نقل از روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، بهمن باقری در مورد ویژگیهای میزخدمت افزود: تسریع درروند انجام امور مراجعان، جلوگیری از سرگردانی مراجعان در ساختمان ستادی، کاهش زمان انتظار جهت دریافت پاسخ و یا ارائه درخواست از سوی مراجعان که در همین راستا میزخدمت در شرکت فرودگاهها به سامانه اینترنتی یکپارچه «شهراه» (سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی) متصل است که اطلاعات مراجعان در آن ثبت میشود و با ارائه کد کاربری و رهگیری و همچنین ارسال پیامک به هریک از آنها امکان پیگیری چگونگی پیشرفت کار آنها و همچنین ثبت و پیگیری شکایت آنها از مسائل مختلف مانند عدم راهنمایی مناسب و برخورد و خدمترسانی نامطلوب کارکنان در واحدهای مختلف قابل ثبت و پیگیری است.
باقری افزود: همچنین در این میز نظرسنجی از مراجعان و دریافت نظرات آنها در مورد نحوه راهنمایی، برخورد و روند انجام امور درخواستی بهمنظور رفع نواقص احتمالی و ارتقای کیفیت ارائه خدمات بهصورت مستمر انجام میشود.
مدیر پروژه نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی، گفت: درمجموع طرح میزخدمت یکی از طرحهای مناسب اجرائی در راستای احقاق حقوق شهروندی و افزایش سطح کیفیت خدمترسانی به مراجعهکنندگان است که میتواند با کاهش سردرگمی و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به انجام امور باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.