| کد خبر: 171411 |

تکمیل راه‌آهن ارومیه-مراغه تا هفته دولت

برای اتمام راه‌آهن ارومیه-مراغه طی سال‌جاری، هزار میلیارد ریال بودجه درنظر گرفته‌شده است. محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر افزود: با توجه به این تأمین بودجه دیگر مشکل اعتباری در اجرا و بهره‌برداری از این طرح وجود ندارد

تین نیوز

برای اتمام راه‌آهن ارومیه-مراغه در سال‌جاری، هزار میلیارد ریال بودجه درنظر گرفته‌شده است. محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر افزود: با توجه به این تأمین بودجه دیگر مشکل اعتباری در اجرا و بهره‌برداری از این طرح وجود ندارد

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، شهریاری با اشاره به اینکه مردم ارومیه سال‌هاست منتظر بهره‌برداری و استفاده از راه‌آهن در این شهر هستند، گفت: مراحل تکمیل این طرح سرعت پیداکرده و امیدواریم این طرح عظیم در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

ابراهیم مبارک‌قدم، مدیرکل راه‌ و شهرسازی آذربایجان‌غربی هم با اشاره به پیشرفت 96 درصدی این پروژه ملی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم راه‌آهن ارومیه-مراغه تا پایان نیمه اول امسال به بهره‌برداری برسد.

مبارک‌قدم بابیان اینکه اقدامات محوطه‌سازی و تجهیز تأسیسات ایستگاه راه‌آهن ارومیه درحال اجرا است، ادامه داد: دو دستگاه گالری با استفاده از دانش و تخصص داخلی در حدفاصل ایستگاه راه‌آهن نقده به سمت ارومیه احداث‌شده است.

با تکمیل این خط ریلی، ارومیه به شبکه ریلی سراسری متصل خواهد شد و تردد ساکنین این شهر به مناطق دیگر ایران سهولت خواهد یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.