| کد خبر: 171407 |

◄ تخصیص ارز رانندگان در بانک تجارت چهار استان

از نیمه دوم مردادماه، در فاز اول در شعب منتخب بانک تجارت در استان‌های تهران، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و خراسان‌رضوی، از طریق پیش‌فروش ارز به متقاضیان، نسبت به تأمین ارز موردنیاز از بانک مرکزی اقدام و در حداقل زمان ممکن ارز به رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل تخصیص می‌یابد.

تین نیوز

از نیمه دوم مردادماه سال‌جاری تخصیص ارز موردنیاز شرکت‌ها و رانندگان بخش ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی از طریق بانک‌های منتخب آغاز شد.

رضا نفیسی، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل بین‌‌المللی و ترانزیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پنجمین نشست رسیدگی به مشکلات تأمین ارز موردنیاز رانندگان ترانزیت با اعلام این خبر گفت: از میان پنج بانک عامل تعیین‌شده از سوی بانک مرکزی، بانک تجارت موفق به راه‌‌اندازی سامانه مکانیزه تخصیص ارز موردنیاز به رانندگان شد و پس از انجام آخرین مراحل تست آزمایشی از نیمه دوم مردادماه، در فاز اول در شعب منتخب این بانک در استان‌های تهران، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و خراسان‌رضوی، از طریق پیش‌فروش ارز به متقاضیان، نسبت به تأمین ارز موردنیاز از بانک مرکزی اقدام و در حداقل زمان ممکن ارز به رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل تخصیص می‌یابد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،  نفیسی خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند بعد از انجام سفر هم با ارائه مدارک و اسناد CMR ارز موردنیاز را دریافت کنند.

او بابیان این‌که فرایند تسهیل در انجام کار در حداقل زمان ممکن همچنان از طریق برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان بانک‌های عامل و بانک مرکزی در دست بررسی است، افزود: پس از اجرای موفق مرحله اول سامانه مذکور، شعب سایر استان‌های با حجم بالای تردد از مرزها نیز به این سیستم اضافه می‌شوند و با همکاری و مشارکت سایر بانک‌های عامل در پرداخت ارز موردنیاز رانندگان عزیز تسریع می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.