| کد خبر: 171303 |

◄ تکمیل بزرگراه اهر-تبریز در سال 98

تکمیل بزرگراه اهر-تبریز از مطالبات مردم ارسباران است و ما به حساسیت تکمیل این بزرگراه واقف هستیم. علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابیان این مطلب گفت: با آماده‌سازی ۱۶ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز برای افتتاح، سعی می‌کنیم تا ۱۱ کیلومتر باقی‌مانده از تعهدات این شرکت در سال ۹۸ عملیاتی شود.

تین نیوز

تکمیل بزرگراه اهر-تبریز از مطالبات مردم ارسباران است و ما به حساسیت تکمیل این بزرگراه واقف هستیم.

علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابیان این مطلب گفت: با آماده‌سازی ۱۶ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز برای افتتاح، سعی می‌کنیم تا ۱۱ کیلومتر باقی‌مانده از تعهدات این شرکت در سال ۹۸ عملیاتی شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، تابش عصر روز دوشنبه در بازدید از روند ساخت بزرگراه اهر-تبریز تأمین ایمنی ترددکنندگان در جاده اهر-تبریز ضرورت دارد گفت: در جریان وقوع زلزله شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس میزان ترافیک در این محور کاملاً مشخص می‌کرد که تبدیل آن به بزرگراه بسیاری از مشکلات منطقه را حل می‌کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: شرکت سامان محیط  که برای ساخت ۳۴ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز متعهد است پیمانکار بنیاد مسکن است و امکان دخل تصرف مستقیم در آن وجود ندارد.

تابش در ادامه سخنان خود از تکمیل ۱۶ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز از تعهدات شرکت سامان محیط در سال‌جاری خبر داد و گفت: امسال برمبنای برنامه‌ریزی‌های انجام‌یافته ۱۶ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز که شرکت سامان محیط در ساخت این محور متعهد است زیر بار ترافیکی می‌رود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.