| کد خبر: 171287 |

◄ فاز دوم نظارت بر پروژه‌های ترافیکی مناطق ۲۲ گانه تهران

از سال گذشته یکی از برنامه‌های معاونت حمل‌ونقل این بود که به بررسی مشکلات مناطق مختلف شهر تهران در حوزه حمل‌ونقل بپردازد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران، صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های حمل‌و‌نقلی منطقه چهار با حضور در جمع خبرنگاران، گفت‌: دور دوم بررسی مشکلات پروژه‌های حمل‌ونقلی مناطق 22 گانه تهران از هفته گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز،  محسن پورسید آقایی پس از پایان بازدید دو ساعته خود از پروژه‌های در دست ساخت منطقه 4، اظهار کرد: از سال گذشته یکی از برنامه‌های معاونت حمل‌ونقل این بود که به بررسی مشکلات مناطق مختلف شهر تهران در حوزه حمل‌ونقل بپردازد.

به گفته وی، بر همین اساس از شهرداران و معاونان حمل‌ونقل مناطق 22 گانه تهران درخواست شده بود که با حضور در معاونت حمل‌ونقل نسبت به بیان مشکلات خود بپردازند که خوشبختانه مسائل و مشکلات 22 منطقه شهر تهران بررسی شد و امروز دور دوم نظارت و بازرسی آغاز شده است.

 پورسیدآقایی در ادامه با اشاره به این که از امروز با حضور در منطقه چهار تیم مدیران معاونت حمل‌ونقل با حضور تمامی روُسا و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌ها با حضور در منطقه به بررسی پروژه‌های احداث شده و تصمیمات اخذ شده اقدام می‌کنند، افزود: دور دوم بازدیدها از تمام مناطق شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که در این دوره تیم معاونت حمل‌ونقل با حضور در مناطق در مورد اجرایی شدن تصمیماتی که در دور اول جلسات گرفته شده و بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها اقدام می‌کند، یادآور شد: خوشبختانه دور دوم بازدیدها از منطقه چهار شروع شد و این بازدید به برگزاری جلسه با معاونان معاونت حمل‌ونقل در این منطقه به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به این‌که در این بازدید دیده شد که بخشی از تصمیمات جلسات ستادی به انجام رسیده و برخی دیگر نیز در حال‌ اقدام است، تصریح کرد: البته باز هم باید در مورد پروژه‌های حمل‌ونقل این منطقه رایزنی صورت بگیرد.

دلیل انتقال مرکز معاینه‌فنی «سراج»

پورسید آقایی در خصوص جابه‌جایی مرکز معاینه فنی «سراج»، نیز گفت: یکی از تصمیماتی که در جلسه ستادی صورت گرفت، بحث انتقال مرکز معاینه‌فنی سراج به خارج از شهر بود که در حال‌ حاضر در بافت مسکونی قرار گرفته به گونه‌ای که صف ورودی خودروها به این مرکز موجب نارضایتی مردم شده است. لذا تصمیم مدیریت شهری براین شد تا مرکز معاینه‌فنی سراج به یک منطقه دیگر منتقل شود. کارمطالعه انتقال مرکز معاینه‌فنی سراج به اتمام رسیده و قراراست تا ظرف یک سال آینده مرکز جدید راه‌اندازی شود.

وی افزود: این مرکز قرار است تا در کنار اتوبان بابایی با 10 خط ساخته و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. این مرکز بزرگترین مرکز معاینه‌فنی به شمار رفته و از این پس شاهد ایجاد صف در مراکز معاینه‌فنی شرق تهران نخواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.