| کد خبر: 171263 |

◄ تلاش برای استمرار پروازهای کویت و دوحه فرودگاه لارستان

لغو پروازهای خارجی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در فرودگاه لارستان برای اهالی منطقه مشکل‌ساز شده و تلاش برای ادامه بی‌وقفه پروازهای کویت و دوحه این فرودگاه ادامه دارد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه گفت: از حدود 10‌روز پیش شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به فرودگاه اعلام کرد که به دلیل نقص فنی در هواپیماهای ایرباس تا آبان امسال 72 سورتی پرواز به مقصد تهران و نیز دوحه و کویت لغو می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امین‌اله صولتی، با اشاره به این‌که اکنون تمام پروازهای داخلی و نیز دو مسیر مهم خارجی فرودگاه لارستان توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر انجام می‌شود، افزود: با توجه به این‌که 150‌هزار نفر از اهالی لارستان در امارات تردد دارند و ارتباط تجاری زیادی میان این منطقه و حوزه خلیج‌فارس برقرار است، لغو پروازهای خارجی تا آبان ماه مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند. در این راستا تاکنون جلسه‌های متعددی را با معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و نیز مدیرعامل شرکت ایران ایر برای استمرار پروازها داشته‌ایم که امیدواریم به نتیجه برسد.

صولتی همچنین گفت: به دنبال شرکت‌های جایگزین هستیم و حتی در صورت برطرف شدن محدودیت آماده استفاده از ظرفیت شرکت‌های خارجی هستیم تا از زیان رسیدن به اقتصاد منطقه جلوگیری کنیم.

وی افزود: هر هفته درمجموع از فرودگاه لارستان 10‌پرواز به مقصد شارجه، شش پرواز به دبی، چهار پرواز به کویت و دو پرواز به دوحه انجام می‌شود. همچنین دو پرواز به اهواز و شش سورتی پرواز به تهران برقرار است که اکنون پروازهای این فرودگاه به مقاصد دوحه، کویت و تهران با مشکل مواجه شده است.

در حال حاضر پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی لارستان از طریق شرکت هواپیمایی کیش‌ایر انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.