| کد خبر: 171204 |

بازخوانی وعده‌ها؛

◄ وعده تکمیل پروژه تعمیرات اسکله شماره ۲۰ بندر شهید رجایی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد پروژه تعمیرات اساسی اسکله شماره ۲۰ بندر شهید رجایی به همراه تعویض ضربه‌گیر اسکله‌های ۱۶ تا ۱۹ تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد پروژه تعمیرات اساسی اسکله شماره ۲۰ بندر شهید رجایی به همراه تعویض ضربه‌گیر اسکله‌های ۱۶ تا ۱۹ تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

بر اساس خبری که روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی 28 تیرماه امسال منتشر کرد، محمد راستاد در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای بندر شهید رجایی اظهار کرد: خطوط ریلی ۲ و ۷ بندر شهید رجایی بااعتباری بالغ‌ بر ۱5 میلیارد تومان کاملاً بازسازی‌شده و می‌تواند به رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی در بحث توسعه حمل کالا در بنادر از طریق ریل کمک کند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۱۵ دستگاه جرثقیل محوطه‌ای (ترانستینر) بااعتبار ۲۱ میلیون یورو با ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی درحال مونتاژ و نصب نهایی است و در تلاش هستیم هم‌زمان با گنتری‌کرین‌ها، از این ترانستینرها هم بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: پروژه تعمیرات اساسی اسکله شماره ۲۰ بندر شهید رجایی به همراه تعویض ضربه‌گیر اسکله‌های ۱۶ تا ۱۹ هم با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. تا پایان سال جاری این پروژه تکمیل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم ایجاد ظرفیت نفتی در بندر شهید رجایی، ساخت اسکله‌های جدید نفتی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد تومان است که عملیات اجرایی آن در دست اقدام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.