| کد خبر: 171151 |

◄ بررسی حل مشکلات کامیون‌داران در کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران

مشکل کامیون‌داران با حضور مسئولانی از بانک مرکزی، گمرک در کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران درحال بررسی است. شادمهر کاظم‌زاده، رئیس کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران با اعلام این خبر گفت: امروز با حضور مسئولانی از بانک مرکزی، گمرک جمهوری اسلامی و غیره به بررسی سایر مطالبات کامیون‌داران پرداخته می‌شود.

تین نیوز

مشکل کامیون‌داران با حضور مسئولانی از بانک مرکزی، گمرک در کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران درحال بررسی است.

شادمهر کاظم‌زاده، رئیس کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران با اعلام این خبر گفت: امروز با حضور مسئولانی از بانک مرکزی، گمرک جمهوری اسلامی و غیره به بررسی سایر مطالبات کامیون‌داران پرداخته  می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، کاظم‌زاده بابیان اینکه بررسی گزارش دولت در حوزه تأمین قطعات و لاستیک کامیون‌داران نخستین دستورکار این هفته کمیته خواهد بود، افزود: دولت مکلف به تأمین 15 قلم قطعه اصلی برای کامیون‌داران شده که در این جلسه روند تأمین آن‌ها از حیث واردات یا تأمین آن با تولید داخل مورد سؤال واقع خواهد شد.

او ادامه داد: بررسی نحوه ثبت‌سفارش دریافت ارز دولتی از سوی کامیون‌داران محور دیگر موردبحث در جلسه امروز کمیته حمل‌ونقل کمیسیون عمران مجلس بود.

کاظم‌زاده با تأکید براینکه در جلسات گذشته مقرر شد که دولت نسبت به تأمین ارز دولتی برای کامیون‌داران اقدام کند، تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه ثبت‌سفارش، سازمان حمل‌ونقل درخصوص اقلام موردنیاز کامیون‌داران و همچنین بانک مرکزی در حوزه نحوه و میزان ارائه ارز دولتی به کامیون‌داران گزارش داد.

بیمه تکمیلی رانندگان و توزیع لاستیک در برخی استان‌ها کلید خورده و درحال اجرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.