| کد خبر: 171149 |

◄ وزارت راه باید درخواست‌های سفرهای هوایی را مدیریت کند

رئیس کمیسیون عمران با تاکید بر انتخاب مدیران شجاع در صنعت هوایی کشوری، افزود: میزان تقاضا با عرضه در صنعت هوایی برابری نمی‌کند به همین جهت وزارت راه و شهرسازی باید درخواست سفر را مدیریت کند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران با تاکید بر انتخاب مدیران شجاع در صنعت هوایی کشوری، افزود: میزان تقاضا با عرضه در صنعت هوایی برابری نمی‌کند به همین جهت وزارت راه و شهرسازی باید درخواست سفر را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حمیدرضا رضایی مراسم ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هوایی کشور عنوان کرد: امروزه صنعت هوایی یکی از صنعت هوایی از شاخص‌های اصلی توسعه‌یافتگی است و در کشورهای توسعه‌یافته توجه ویژه‌ای به این صنعت می‌شود، و این توجه ویژه به صنعت هوایی در کشور ما نیز وجود دارد.

وی ادامه تاکید کرد که هما زیرساخت‌های بسیار خوبی در صنعت حمل‌ونقل هوایی دارد و افزود: فشار اقتصادی پس از پیروزی انقلاب تاکنون بی‌سابقه بوده است از همین‌رو باید طوری عمل کنیم که کم‌ترین ضرر را در این صنعت داشته باشیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس به محدودیت تعدادی صندلی هواپیما اشاره کرد و گفت: میزان تقاضا با عرضه در صنعت هوایی برابری نمی‌کند به همین جهت وزارت راه و شهرسازی باید درخواست سفر را مدیریت کند.

رضایی کوچی با این پیشنهاد که بهتر است مسیرهای کم‌تر از پنج‌ساعت از سایر ظرفیت‌ها حمل‌ونقلی  انجام شود، ابراز کرد: در شرایط تحریم باید در مقررات نوسازی ناوگان تجدیدنظر شود تا بخش خصوصی هم راحت‌تر بتواند هواپیما وارد کشور کند.

رضایی با اظهار به این موضوع که باید در این شرایط مدیران شجاع وارد این صنعت شوند، بیان کرد: صنعت هوانوردی نقش توسعه گری در مناطق را ایفا می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.