| کد خبر: 171119 |

◄ سهل‌انگاری راهداری پارس‌آباد نسبت به مصوبات شورای ترافیک

در تصادفات اخیر محور اردبیل–پارس‌آباد، راهداری 50 درصد مقصر بوده است. سیدحجت فتاحی، رئیس پلیس‌راه استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: دلیلی این مسئله سهل‌انگاری راهداری پارس‌آباد نسبت به مصوبات شورای ترافیک است.

تین نیوز

در تصادفات اخیر محور اردبیل–پارس‌آباد، راهداری 50 درصد مقصر بوده است.

سیدحجت فتاحی، رئیس پلیس‌راه استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: دلیل این مسئله سهل‌انگاری راهداری پارس‌آباد نسبت به مصوبات شورای ترافیک است.

‌به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، فتاحی در جریان بازدید کارشناسی از محورهای حادثه‌خیز شمال استان اردبیل با اشاره به بروز دو تصادف هولناک جاده‌ای در چند روز اخیر در محور پارس‌آباد-اردبیل خاطرنشان کرد: در کنار تعریض و رفع نقاط حادثه‌خیز باید در این محور علائم هشداردهنده نصب شود تا رانندگان با آگاهی به‌موقع از خطر واکنش مناسب نشان دهند تا تعداد و شدت تصادفات کاهش یابد.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل سرعت‌ بالای رانندگان را درگذر از این محورهای پرتردد یکی از اصلی‌ترین عناصر بروز تصادفات منجر به فوت و مصدومیت اعلام کرد و افزود: باید در این مسیر برنامه‌ریزی‌ها در راستای چهارخطه کردن محور اصلی باشد تا باوجود ترافیک سنگین در عبور و مرور از این محور حوادث ناگوار به حداقل برسد.

عملیاتی شدن وعده چهارخطه کردن محورهای شمالی استان اردبیل که باگذشت سال‌های طولانی تنها قسمتی از جاده اردبیل-مشگین‌شهر و اردبیل-رضی چهارخطه شده و باقی پروژه ناقص به حال خود رهاشده است می‌تواند در کاهش تلفات جاده‌ای استان اردبیل نقش مهمی ایفا کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.