| کد خبر: 171111 |

◄ اجرای پروژه‌هایی با بیش از ۸ میلیارد تومان در راهداری اردبیل

پروژه‌های راهداری با بیش از هشت میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اردبیل اجرا می‌شود.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، گفت: در سال‌جاری بیش از هشت‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومان در اردبیل صرف روکش آسفالت، لکه‌گیری و حذف نقاط حادثه‌خیز می‌شود.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، علی دشتی رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل با اعلام این خبر که در سال‌جاری بیش از هشت‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومان در اردبیل صرف روکش آسفالت، لکه‌گیری و حذف نقاط حادثه‌خیز می‌شود، گفت: ما اقدام به احداث و راه‌اندازی یک دهنه پل عابر پیاده به طول ۳۶ متر، ارتفاع تا عرشه ۵.۵ متر، وزن سازه ۲۸ تن و با صرف اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون‌تومان کرده‌ایم که هدف از اجرای این طرح ارتقای ایمنی عابرین پیاده و گذر راحت اهالی روستای قاسم قشلاقی بوده است.

وی به اجرای پروژه روکش و لکه‌گیری آسفالت بزرگراه اردبیل تا سه‌راهی سرعین اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه با تامین دومیلیاردتومان اعتبار در حال اجراست که بیش از ۹۰ درصد این پروژه عملیاتی و اجرایی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل مشخصات این پروژه را یادآور شد و گفت: ۵۰ هزار مترمربع لکه‌گیری و حدود هشت کیلومتر روکش آسفالت از محل اعتبارات ملی هزینه شده تا زمینه بهبود تردد هم‌وطنان و مسافران در این مسیر گردشگری به‌خوبی فراهم آید.

دشتی در موردترمیم پل سه‌دهنه الماس نیز افزود: با توجه به اینکه دودهنه از این پل ترک برداشته و نیاز به ترمیم دارد قرار است از محل اعتبارات‌ملی و با صرف ۳۰۰ میلیون‌تومان با استفاده از مواد نانو بهسازی و ترمیم این پل‌ها به انجام برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.