| کد خبر: 171088 |

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی خبر داد؛

◄ برقراری پرواز مشهد- باکو برای جذب گردشگر از آذربایجان

پرواز مشهد- باکو برقرار شد.

تین نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی از برقراری پرواز مشهد - باکو برای جذب گردشگر از آذربایجان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی‌فر بابیان این مطلب دراین‌باره گفت: در جلسه‌ای که با حضور سید حسین خواب‌نما مسئول چارتر پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به آذربایجان، رییس و اعضای هیات مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، مدیران برخی مراکز اقامتی، سرپرست معاونت گردشگری استان و مشاوران برگزار شد، راهکارهای جذب گردشگر از آذربایجان را بررسی کرد.

او افزود: براساس سیاست‌های ابلاغی از سوی معاونت گردشگری کشور برای جذب گردشگر از آذربایجان برنامه‌ریزی‌های برقراری پرواز مستقیم بین مشهد- باکو در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به حضور مدیران مراکز اقامتی و آژانس‌های مسافرتی در این جلسه گفت: مدیران مراکز اقامتی برای پذیرش زائران و مسافران آذربایجان اعلام آمادگی کردند و مدیران آژانس‌های مسافرتی نیز آمادگی دارند که با برنامه‌ریزی لازم زمینه استمرار و تداوم این پرواز مستقیم بین مشهد باکو برقرار باشد.

مکرمی‌فر یادآور شد: برای جذب گردشگر از آذربایجان برگزاری هفته فرهنگی خراسان رضوی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های تاریخی و صنایع‌دستی استان در برنامه قرار دارد.

برای جذب گردشگر از جمهوری تاتارستان تفاهم‌نامه امضاشده و امضای تفاهم‌نامه تبادل گردشگر با پاکستان در حال نهایی شدن است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.