| کد خبر: 170987 |

◄ لزوم نوسازی 20درصد ناوگان مسافری دریایی

نوسازی 20درصد از ناوگان مسافری دریایی برای توسعه گردشگری دریایی لازم است. حسین هاشمی تختی، عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان این مطلب گفت: حوزه گردشگری دریایی نسبت به سال‌های گذشته روند روبه رشدی در پیش‌گرفته است.

تین نیوز

نوسازی 20درصد از ناوگان مسافری دریایی برای توسعه گردشگری دریایی لازم است. حسین هاشمی‌تختی، عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان این مطلب گفت: حوزه گردشگری دریایی نسبت به سال‌های گذشته روند روبه رشدی در پیش‌گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بندرها و دریانوردی، هاشمی‌تختی بابیان اینکه دولت و سازمان بنادر طی سال‌های گذشته اقدامات چشمگیری در توسعه گردشگری دریایی انجام داده‌اند، افزود: فعالیت‌های گسترده‌ای بر روی جزایر هنگام و قشم صورت گرفته است به‌طوری‌که با نصب اسکله‌های شناور ایمن و همچنین پهلو‌گیری شناورهای مسافری، میزان گردشگری در این بخش افزایش‌یافته است.

هاشمی‌تختی بابیان اینکه افزایش قیمت دلار و ارز زمینه‌ساز ایجاد مشکلاتی در بخش دریایی می‌شود، گفت: خوشبختانه زمینه ساخت شناور در داخل کشور وجود دارد و هم‌اکنون بخشی از ساخت تجهیزات و شناورها در منطقه آزاد قشم صورت می‌گیرد.

او تصریح کرد: در نیمه دوم سال، حوضچه بازی‌های دریایی ایجاد خواهد شد تا شناورهای تفریحی و شخصی بتوانند در کنار این حوضچه پهلوگیری کنند و از بازی‌های دریایی مانند اسکی روی آب و قایقرانی لذت ببرند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: توجه به بخش گردشگری دریایی زمینه‌ساز جذب گردشگر داخلی و خارجی است و دراین‌بین باید به شهرهای کوچک جزیره‌ای ازجمله چابهار، بندر جاسک و سیرک توجه دوچندان شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.