| کد خبر: 170929 |

معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام:

◄ میانگین تاخیر پروازهای حج زیر 40 دقیقه بوده است

معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان این‌که تا به امروز با 38 پرواز 9 هزار زائر از این فرودگاه عازم سرزمین وحی شده‌اند، گفت: میانگین تاخیرهای پروازهای حج زیر 40 دقیقه بوده است.

تین نیوز

معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان این‌که تا به امروز با 38 پرواز 9 هزار زائر از این فرودگاه عازم سرزمین وحی شده‌اند، گفت: میانگین تاخیرهای پروازهای حج زیر 40 دقیقه بوده است.

علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با بیان این‌که پروازهای حج از فرودگاه امام به خوبی و در کمال آرامش در حال انجام است، عنوان کرد: حدودا 9‌هزار زائر حج تمتع تا به امروز (دهم مردادماه) از فرودگاه امام عازم سرزمین وحی شده‌اند و  تا به امروز حدودا 38 پرواز حج از فرودگاه بین‌المللی امام انجام شده است.

معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام  با بیان این‌که سهم پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» حدود دوسوم از پروازهای حج بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت تاخیرهای حج امسال به نسبت سال‌های گذشته از وضعت بهتری برخوردار بوده است. میانگین تاخیرهای پروازهای حج حدودا زیر 40 دقیقه است.

وی در پاسخ به این سوال که بیش‌ترین تعداد پروازهای حج که در یک روز از این فرودگاه انجام می‌گیرد چه تعداد است، توضیح داد: در برخی از روزها حدودا هفت پرواز حج از این فرودگاه انجام می‌گیرد که با برنامه‌ریزهای انجام شده قرار است این تعداد پرواز در ساعت‌های مختلف توزیع شود. بین هر پرواز بین سه تا چهار ساعت فاصله خواهد بود.

رستمی تاکید کرد: فرودگاه امام امکان خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی سه پرواز حج به‌طور هم‌زمان را خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.