| کد خبر: 170891 |

◄ جریمه روزهای پنجشنبه، از پلیس انکار و از رانندگان اصرار +سند

با آزاد شدن ورود تمامی خودروها به محدوده طرح ترافیک، قرار بر این بوده که پلیس خودروئی را در این‌ محدوده جریمه نکند؛ اما در روزهای گذشته رانندگان پیامک‌هایی از از پلیس دریافت کرده‌اند که این موضوع را رد می‌کند.

تین نیوز

یکی از تفاوت‌های بزرگ طرح ترافیکی که قریب به 35 سال در حال اجرا بود با طرح ترافیک جدید شهرداری تهران، مجاز بودن تمامی خودروها برای ورود به محدوده مرکزی شهر در روزهای 5 شنبه است. طرح جدید ترافیک شهرداری تهران به‌گونه‌ای طراحی شده که علیرغم آزاد سازی در روز یاد شده ترافیک کنترل شده‌ای را در شهر شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مسئولان پلیس راهور تهران اما در این‌باره می‌گوید: با آزاد شدن ورود تمامی خودروها به محدوده طرح ترافیک، پلیس هیچگاه خودروئی را در این‌باره اعمال قانون نمی‌کند.

مسئولان پلیس با رد این ادعا از سوی برخی رانندگان، از این افراد درخواست کرد تا با در دست داشتن مدارکی که نشانگر جریمه شدن به دلیل ورود به محدوده طرح ترافیک باشد به پلیس راهنمائی و رانندگی مراجعه کنند تا پلیس در کوتاه‌ترین زمان به مشکل آنها رسیدگی کند.

                                     

به گزارش تین‌نیوز، روز پنجشنبه گذشته تعدادی از رانندگان پیامکی با مضمون، اعمال قانون خودرو شما به محدوده طرح ترافیک به دلیل نداشتن آرم طرح ترافیک دریافت کردند که موجب بهت آن‌ها شد. چرا که همه مردم به این نکته واقف هستند که روزهای پنجشنبه هیچ خودروئی به دلیل حضور در محدوده مرکزی شهر جریمه نخواهد شد.

با رد این موضوع ازسوی پلیس، دریافت کنندگان پیامکی که در بالا به آن اشاره شد باید به مراکز پلیس مراجعه کرده و نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.