| کد خبر: 170847 |

◄ تاکید بر آموزش مستمر و استانداردسازی رفتار ماموران

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی از بندرلنگه بازدید کرد.

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادرودریانوردی طی سفری دو روزه ضمن بازدید از بندر تجاری لنگه، طی نشستی با ماموران این یگان به تبیین برنامه‌ها و اهداف یگان حفاظت سازمان بنادرودریانوردی پرداخت.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی  بنادرودریانوردی بندرلنگه، سرهنگ جعفر اطمانی فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادرودریانوردی با همراهی کیوان علیزاده فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادرودریانوردی هرمزگان، از بخش‌های مختلف یگان حفاظت اداره بنادرودریانوردی بندرلنگه بازدید کرد.

سرهنگ اطمانی ضمن حضور در آیین صبحگاه مشترک مامورین یگان حفاظت بندرلنگه، به تشریح آخرین وضعیت یگان حفاظت سازمان بنادرودریانوردی و نقش این مجموعه در تحقق سیاست‌های سازمان بنادرودریانوردی، اهداف و عملکرد آن پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: یگان حفاظت بنادر ضمن همکاری با سایر نهادهای نظامی و انتظامی و قضایی با تلاش مضاعف در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین کرده‌اند، حرکت کرده و برای سربلندی کشور جمهوری اسلامی ایران و اهداف عالی سازمان بنادرودریانوردی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادرودریانوردی همچنین آموزش مستمر نیروها را به‌عنوان یک اولویت مهم دانست و پرورش نیروهای توانمند و جانشین پروری در یگان‌های حفاظت را از مهم‌ترین اصول در این خصوص برشمرد.

سرهنگ اطمانی بر لزوم استانداردسازی رفتار، ارتقا مهارت‌های فردی و مردم‌داری و صیانت از حقوق شهروندی توسط نیروهای یگان حفاظت بنادر تاکید کرد.

بهنام جوکار فرمانده یگان حفاظت بنادرودریانوردی بندرلنگه نیز با ارائه گزارشی کوتاه به بیان ویژگی‌های بندرها غرب هرمزگان و یگان حفاظت بندرلنگه و تشریح فعالیت‌های انجام‌شده طی سال جاری پرداخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.