| کد خبر: 170741 |

◄ بازدید تقی‌زاده از پایانه‌های مرزی پرویزخان و خسروی

مهرداد تقی‌زاده، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، در سفر به استان کرمانشاه از پایانه مرزی پرویز خان در مرز خسروی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل مربوط به این پایانه‌های مرزی قرار گرفت.

تین نیوز

مهرداد تقی‌زاده، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، در سفر به استان کرمانشاه از پایانه مرزی پرویز خان در مرز خسروی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل مربوط به این پایانه‌های مرزی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این بازدید که تعدادی از مدیران کشوری و استانی معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند مشکلات و معضلات موجود در این پایانه به بحث و گفتگو گذاشته و مقرر شد تمامی مشکلات و موانع موجود در این پایانه در شورای‌عالی ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز کشور که به ریاست وزیر راه و شهرسازی و دبیری معاون حمل‌ونقل در ستاد وزارتخانه برگزار می‌شود، موردبحث و بررسی قرار گیرد.

تقی‌زاده در ادامه‌ این بازدید با رانندگان و پیله‌وران نیز دیدار داشت که نمایندگان این صنف مشکلات و معضلات خود را با معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی در میان گذاشتند و او دستور داد موارد موردنظر نمایندگان این صنف، بررسی و در اسرع زمان به حل آن‌ها همت گمارده شود.

او همچنین از پایانه مرزی خسروی بازدید کرد و به اهمیت رسیدگی به مسائل این پایانه، علی‌الخصوص با توجه به نزدیک شدن مناسبت‌های محرم و صفر پرداخت و در ادامه مقرر شد تمامی موارد مطرح‌شده در شورای‌عالی مبادی ورودی و خروجی مجاز کشور که به ریاست وزیر راه و شهرسازی و دبیری معاون حمل‌ونقل در ستاد وزارتخانه برگزار می‌گردد با حضور مقامات محلی و استانی موردبررسی قرارگرفته و مقدمات رفع مشکلات در اسرع زمان فراهم گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.