| کد خبر: 170727 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

◄ پایان پروژه سه راهی رضی به امیر کندی تا پایان امسال

مدیر کل راه و شهرسازی اردبیل از به پایان رسیدن پروژه سه راهی رضی به امیر کندی به طول ۴۶ کیلومتر تا پایان امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: یکی از پروژه‌های مهم استان، پروژه راه خلخال - اسالم به طول ۱۶‌کیلومتر است. این پروژه استان اردبیل را به استان گیلان وصل می‌کند. پروژه در وضعیت قبلی با مشخصات راه روستایی و مضمحل بوده اما اخیرا از راه روستایی به راه اصلی تبدیل  شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی اردبیل، محبوب حیدری افزود: متاسفانه این پروژه از بابت منابع‌مالی بسیار ضعیف و اعتبارش هنوز بلاتکیلف است و از منابع‌ملی نیز رقمی برای آن گذاشته نشده است، اما خوشبختانه یک پیمانکار تا یک ماه آینده پروژه را تحویل می دهد.

حیدری در ادامه گفت: پروژه مهم دیگر استان پروژه سه‌راهی رضی-امیرکندی به طول ۴۶ کیلومتر است و از این طول در حدود ۳۸کیلومتر به اتمام رسیده و تا امروز ۲۰‌میلیارد تومان به پیمانکاران پرداخت شده است. این پروزه تا آخر فصل کاری امسال به پایان می رسد و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی افزود نکته قابل توجه این پروژه میزان اعتبارش نسبت به سال قبل است که نزدیک ۱۵‌برابر شده است. یعنی در سال گذشته اعتبار پروژه ۹۶۰‌میلیون تومان بوده و امسال پروژه ۱۴‌میلیارد تومان اعتبار دارد.

حیدری با اشاره به کاهش اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد به نسبت سال گذشته گفت: استان اردبیل در این باره خوب عمل کرده و احتمالا امسال پروژه سه‌راهی رضی به امیر کندی را به طول ۴۶ کیلومتر به پایان خواهیم رساند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.