| کد خبر: 170713 |

◄ تمهیدات راهداری برای جابه‌جایی زائران حسینی

کلیه تمهیدات لازم برای جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی برنامه‌ریزی‌شده است.

تین نیوز

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های اردبیل، که در جلسه کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان با بیان این که سال گذشته حدود 7 هزار نفر از استان در اربعین حسینی عازم کربلای‌معلی شدند گفت: این میزان زائر با 159 دستگاه اتوبوس به مرز مهران جابجا شدند.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیــــــل، علی رحمتی از آمادگی کامل این اداره‌کل برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی و ملزومات موکب استان برای پذیرایی از زائران در عراق خبر داد و افزود: امسال نیز جهت ارائه خدمات شایسته به زائران حسینی نمایندگی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل در محل پایانه‌مرزی مهران واقع در استان ایلام مستقر خواهد شد.

رییس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان گفت: سال گذشته سه‌هزار و 150 نفر زائر آذری با 63 دستگاه اتوبوس و 400 زائر گرجستانی با هشت دستگاه اتوبوس از طریق پایانه‌مرزی بیله‌سوار عازم کربلای‌معلی شدند.

عضو شورای اداری اردبیل نظارت کامل بر فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی را یادآور شد و تصریح کرد: کنترل و نظارت بر نرخ‌بلیت مسافران اعزامی به عتبات‌عالیات، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات مسافری استان برای افزایش ایمنی‌سفر، برپایی موکب استقبال از زائران‌اربعین حسینی کشورهای گرجستان و جمهوری‌آذربایجان در پایانه‌مرزی بیله‌سوار و اختصاص بیش از هشت‌دستگاه کامیون‌باری برای حمل‌کالا و مایحتاج موکب استان در عراق از جمله برنامه‌های مهم کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان در سال‌جاری است.

رییس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان هم از اقدامات لجستیکی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جابه‌جایی زائران اربعین‌حسینی و ملزومات موکب استان در شهرهای دیوانیه، نجف و کربلا قدردانی کرد و گفت: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل به معنای واقعی و حقیقی کلمه با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت زائران امام حسین علیه‌السلام است.

اسفندیار هوشیار بابیان اینکه امسال موکب‌های اردبیل در شهرهای دیوانیه، سیدمحمد و کربلا دایر خواهد بود بر خدمات‌رسانی مناسب به زائران و ارسال به موقع کمک‌های مردمی به این موکب‌ها تاکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.