| کد خبر: 170684 |

جزییات اولین نشست مدیران عامل بانک‌هابا همتی

رییس‌کل جدید بانک مرکزی دیروز جلسه ای با مدیران عامل بانک‌ها برگزار کرده و در آن، موضوع نرخ سود بانکی را هم مورد بررسی قرار داده است.

تین نیوز

رییس‌کل جدید بانک مرکزی دیروز جلسه ای با مدیران عامل بانک‌ها برگزار کرده و در آن، موضوع نرخ سود بانکی را هم مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، غلامحسن تقی نتاج درباره جلسه شب گذشته عبدالناصر همتی، رییس‌کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانک ها، اظهار کرد: جلسه دیروز عصر درباره هماهنگی‌های اولیه برای ادامه مسیر و تعامل سیستم بانکی و بانک مرکزی بود.

وی افزود: رییس‌کل جدید بانک مرکزی ضمن تشکر از زحمات ولی اله سیف، رییس‌کل پیشین و تیم مدیریتی این بانک، بر افزایش همکاری فعلی بانک ها و بانک مرکزی تاکید و ابراز امیدواری کرد با مدیریت مشکلات بانکی موجود، شرایط بهتری برای مشتریان، سپرده گذاران و تسهیلات گیرندگان فراهم شود.

به گفته نتاج، در این جلسه بیشتر مباحث و مشکلات فعلی سیستم بانکی از جمله نظام بانکی مثل نرخ سود بانکی، مجامع بانک ها، معادله ترازنامه و سود و زیان بانک ها، مشکلات مالیاتی و ... مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اینکه جلسه اولیه و هماهنگی بود، نرخ سود بانکی در سطح کلی بررسی شد، گفت: درباره نوبت بعدی این جلسه زمان مشخصی اعلام نشد، اما بر تداوم این جلسات و هم اندیشی‌ها تاکید شد.

بر اساس این گزارش، عصر دیروز ( ۶ مردادماه ۱۳۹۷) مراسم تودیع ولی اله سیف؛ رییس کل سابق بانک مرکزی و معارفه عبدالناصر همتی؛ رییس کل جدید این بانک با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رییس جمهوری دولت دوازدهم، مسعود کرباسیان؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی، عباس آخوندی؛ وزیر راه و شهرسازی؛ مدیران عامل بانک ها، جمعی از مقامات ارشد اقتصادی در ساختمان شیشه‌ای میرداماد برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.