| کد خبر: 170525 |

◄ بازدید معاونان وزیر راه از روند احداث راه‌آهن چابهار-زاهدان

در بازدید محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی از پروژه احداث خط آهن چابهار-زاهدان جزئیات و مشکلات این طرح ملی از نزدیک موردبررسی قرار گرفت.

تین نیوز

در بازدید محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی از پروژه احداث خط آهن چابهار-زاهدان جزئیات و مشکلات این طرح ملی از نزدیک موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی امروز معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی به همراه هیأتی متشکل از دانیال محبی نیا، استاندار سیستان و بلوچستان، حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، حبیب‌الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، محمد راستاد رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، مجید روستا عضو هیأت‌مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران، مرتضی باقری مشاور وزیر راه و شهرسازی و چندین تن از مدیران منطقه‌ای و استانی از محل پروژه راه‌آهن چابهار-زاهدان بازدید کردند.

طبق اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان کارفرمای این پروژه وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار آن قرارگاه خاتم‌الانبیا اعلام‌شده است.

پروژه مذکور در ٨ قطعه مجزا تعریف‌شده که پیشرفت فیزیکی آن در مل ٣٣ درصد و پیشرفت فیزیکی عملیات خاکی آن ٤٨ درصد گزارش‌شده است.

پروژه خط ریلی چابهار-زاهدان در کل ٦١٠ کیلومتر طول دارد که قرارداد احداث آن در سال ٩٢ باارزش ٢ هزار و ٤١ میلیارد تومان بسته‌شده و درحال‌حاضر نزدیک به ٢ هزار نفر در این پروژه اشتغال داشته و ٧٠٠ دستگاه در آن درحال فعالیت هستند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکنون هزار میلیارد تومان در پروژه هزینه و ٤ هزار میلیارد تومان دیگر برای اتمام آن نیاز است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.