| کد خبر: 170501 |

نماینده سنندج:

◄ برای زیرساخت در سنندج هزینه نمی‌شود

از جاده‌های معمولی استان سنندج استفاده‌های ترانزیتی می‌شود که برای اقتصاد کلان کشور است و این سوال را به‌جای می‌گذارد که چرا سهمی از این درآمدها برای توسعه جاده‌ها و چهار خطه کردن راه‌های استان استفاده نمی‌شود؟

تین نیوز

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی از وضعیت زیرساخت‌ها در استان کردستان شکایت کرد.

سید احسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز نسبت از عدم حضور پلیس در تصادفات و حوادث رانندگی استان کردستان شکایت کرد و خواستار حضور ارگان‌های مربوطه و انجام به موقع واکنش‌ها شد.

وی با اشاره به حادثه اخیر  در سنندج که در آن یک کامیون حامل تانکر سوخت داخلی با اتوبوس مسافربری برخورد کرد، گفت: درحالی‌که برای شهرداری، راننده شرکت حمل‌ونقلی در هر دو بخش مسافری و کالا سهمی برای خطا قایل شده‌اند اما کسی به‌عدم حضور پلیس و وظایفی که در ایمنی دارد توجهی نمی‌کند.

وی در ادامه به موضوع آلودگی آب‌های سنندج در پی واژگونی متعدد کامیون‌های حامل سوخت در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: ممنوعیت تردد در خصوص کامیون‌های حامل سوخت عراقی اعمال‌شده اما این محدودیت برای تانکرهای حمل سوخت داخلی وجود ندارد و لازم است هر چه سریع‌تر برنامه‌ای برای وضعیت حمل‌ونقل و ترانزیت از کردستان داشته باشیم.

او خواستار تصویب زیرساخت‌ها در استان شد و گفت: از جاده‌های معمولی استان ما استفاده‌های ترانزیتی می‌شود که برای اقتصاد کلان کشور است و این سوال را به‌جای می‌گذارد که چرا سهمی از این درآمدها برای توسعه جاده‌ها و چهار‌خطه کردن راه‌های استان استفاده نمی‌شود؟

 به گزارش خبرنگار تین‌نیوز تصادف اتوبوس مسافربری با یک تانکر حامل سوخت مازوت و وانت در سنندج، حوالی ساعت ۱۰ دقیقه بامداد دو هفته پیش موجب حریق این سه خودرو شد و بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند. متاسفانه در این حادثه یازده نفر فوت کردند و تعدادی  از مسافران نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.