| کد خبر: 170467 |

کریمی خبرداد:

◄ 400 هزار راننده فعال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای بیمه تکمیلی می‌شوند

تمام رانندگانی که دارای کارت هوشمند و فعال هستند به اتفاق همسر و فرزندان خود از 15 مردادماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

تین نیوز

دبیر کانون کامیون داران و عضو کارگروه مطالبات رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: طرح بیمه تکمیلی رانندگان بالاخره به واقعیت پیوست.

احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران و عضو کارگروه مطالبات رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز به تشریح آخرین وضعیت صدور بیمه تکمیلی رانندگان پرداخت.

وی خبر داد که تمام رانندگانی که دارای کارت هوشمند و فعال هستند به‌اتفاق همسر و فرزندان خود از 15‌مردادماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

کریمی در خصوص نحوه ثبت‌نام رانندگان در طرح بزرگ بیمه تکمیلی نیز گفت: در سامانه هوشمند قسمتی طراحی‌شده است که رانندگان می‌توانند ثبت‌نام کنند و شماره شبا ارایه دهد. دلیل ارایه شماره شبا نیز جلوگیری از فسادی است که درگذشته امکان آن وجو داشت بدین‌ترتیب رانندگان برای استفاده از این مزایا باید نسبت به ثبت مشخصات خود و اعلام شماره‌حساب شبابانکی در مراکز صدور و تمدید کارت هوشمند محل سکونت خود در اسرع وقت اقدام کنند..

دبیر کانون کامیون‌داران خبر داد که حدود 400 هزار راننده فعال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا مشمول این طرح می‌شوند و گفت: این طرح خانواده رانندگان را برای درمان در برمی‌گیرد و حتی روز گذشته در جلسه‌ای بیمه زایمان نیز به لیست بیمه تکمیلی اضافه شد و اکنون جزو تعهدات شرکت بیمه‌کننده است.

کریمی خبر داد که بیمه تکمیلی رانندگان بابا شرکت بیمه کوثر که ظاهرا متعلق به وزارت دفاع است بسته‌شده است و گفت: ما شرکت‌های بیمه ایران و دنا را در خدمات تکمیلی بهتر می‌دانیم و از آنجایی‌که شرکت بیمه کوثر هنوز امتحان خود را برای انجام چنین قرارداد مهمی نداده است اینکه توان از عهده برآمدن این قرارداد بر می‌آید یا خیر برای ما محل تردید است.

او این راهم اضافه کرد که بیمه تکمیلی یکی از مواردی بود که خود راننده هم از محاسن بی‌شمار آن بی‌خبر بود  و گفت: کار و خدمت بزرگی برای راننده انجام شده است  که در طول اجرا نواقص ان مشخص و  رفع می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.