| کد خبر: 170397 |

◄ ادامه توقف کامیون‌ها در مرز باشماق + تصاویر

به دنبال انتشار خبر توقف کامیون‌ها در مرز باشماق، تصاویری از این کامیون‌ها به دست تین‌نیوز رسید که رانندگان را درحین صرف غذا در زیر کامیون و همچنین امکانات مربوط به استحمام آنان در این مکان نشان می‌دهد.

تین نیوز

 به دنبال انتشار خبر توقف کامیون‌ها در مرز باشماق، تصاویری از این کامیون‌ها به تین‌نیوز رسید که رانندگان را درحین صرف غذا در زیر کامیون و همچنین امکانات محدود مربوط به استحمام آنان در این مکان را نشان می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز، روز گذشته خبری در این شبکه خبری منتشر شد که حکایت از توقف تعداد زیادی کامیون در مرز باشماق به دلیل عدم صدور مجوز ورود به داخل کشور، از سوی گمرک باشماق داشت.

در این خبر که از قول یک راننده کامیون و پس از تماس او با این شبکه خبری منتشر شده بود، این راننده از توقف طولانی مدت کامیون خود و دیگر کامیونداران در مرز باشماق خبر داده بود.

این راننده کامیون همچنین میانگین زمان صدور مجور خروج و توقف کامیون‌ها را که به گفته او اکثریت‌شان حامل کولر و لوازم خانگی هستند، بین دو هفته تا یک ماه اعلام کرده بود به طوری که مدت زمان کامیون خود حدود یک ماه شده بود.

به گفته این راننده در کنار تمام مشکلاتی که عدم صدور مجوز از سوی گمرک برای رانندگان و صاحبان کالا به وجود آورده، نبود امکانات بهداشتی، رفاهی و تغذیه‌ای و همچنین گرانی مایحتاج ضروری رانندگان نیز موجب کلافگی و مشقت آنان شده است.

 

photo_2018-07-24_12-37-11

 

photo_2018-07-24_12-37-03

 

photo_2018-07-24_12-37-21

 

photo_2018-07-24_12-37-17

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.