| کد خبر: 170380 |

◄ ناو هندی در بندرعباس پهلو گرفت

‌ به دنبال پهلوگیری ناو هندی تارکاش در بندرعباس، فرمانده ناو هندی و امیر دریادار دوم کشورمان نسبت به تعاملات بیشتر دو کشور ابراز امیدواری کردند.

تین نیوز

‌ به دنبال پهلوگیری ناو هندی تارکاش در بندرعباس، فرمانده ناو هندی  و امیر دریادار دوم کشورمان نسبت به تعاملات بیشتر دو کشور ابراز امیدواری کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، ناخدایکم «تئوفیلوس» در دیدار با امیر دریادار دوم منطقه امامت  کشورمان گفت: از حضور در ایران  و بالاخص شهر بندرعباس خرسندیم و خواستار تعامل بیش‌ازپیش بین نیروهای دریایی دو کشور هستیم.

او در ادامه گفت: امیدواریم در مسیر برگشت بتوانیم یک تمرین مشترک دریایی بین ناوهای دو کشور را انجام دهیم.

امیر دریادار دوم کشورمان نیز در این دیدار گفت: خوشحالیم که میزبان ناو هندی تارکاش هستیم، همان‌طور که ناوگروه‌های ما در بنادر بمبئی و کوچین مهمان شما هستند.

مجتبی محمدی در ادامه اذعان داشت: مراودات نیروی دریایی ایران و هند سال‌های سال است که پابرجا مانده است و امیدواریم که در آینده هم این‌چنین باشد.

او  به مشترکات فرهنگی و زبانی دو کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم میزبان ناوگروه‌های هندی برای اجلاس «آیونز -IONS » در بندرعباس باشیم.

ناو هندی تارکاش به‌منظور تحکیم و ارتقا روابط بین دو کشور ایران و هند و نیز گسترش فرهنگ صلح و دوستی  با استقبال فرماندهان نظامی مستقر در بندرعباس در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش مستقر در بندرعباس پهلو گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.