| کد خبر: 170377 |

◄ اجرای بیمه‌تکمیلی رایگان برای بیش از 11 هزار راننده

بیمه‌تکمیلی رایگان برای بیش از 11 هزار نفر راننده و همسرانشان در زنجان اجرا شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان،  گفت: از ابتدای  مردادماه سال جاری، طرح بیمه‌تکمیلی رایگان برای بیش از 11 هزارنفرراننده جاده‌ای حوزه حمل کالا به همراه همسرشان، در زنجان، کلید خورد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان افزود: افزایش 20‌درصدی کرایه، الکترونیکی کردن نوبت‌دهی و اعلام‌بار، راه‌اندازی سامانه پیگیری شکایات 141 و همچنین توزیع لاستیک از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت ازجمله اقدامات مهم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای مرتفع کردن مشکلات رانندگان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، تصریح کرد: مدارک موردنیاز برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌تکمیلی رانندگان شامل شماره شبای حساب‌بانکی راننده و مشخصات شناسنامه‌ای همسر است و رانندگان شاغل در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای بخش حمل کالا می‌توانند ضمن مراجعه به مراکز صدور کارت‌هوشمند، نسبت به تکمیل اطلاعات خود، اقدام کنند.

به گفته دست‌نشان، بیمه‌تکمیلی رانندگان همواره یکی از مطالبات رانندگان بوده است که با فرایند محور قرار دادن کنترل هزینه بین صاحب کالا، شرکت حمل‌ونقل راننده اجرایی می‌شود و مقرر است بدون پرداخت هزینه در فاز نخست رانندگان و همسران آن‌ها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار داده می‌شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.