| کد خبر: 170357 |

◄ مطالبات رانندگان اولویت اول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

بررسی مطالبات به‌حق رانندگان از اولویت‌های اصلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

تین نیوز

عضو هیات عامل و نماینده تام‌الاختیار ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در امور ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای که جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان و رصد اقدامات صورت گرفته به هرمزگان، سفرکرده بود با حضور صمیمی جمعی رانندگان پایانه بندرعباس، ضمن گفت‌وگو با رانندگان از نزدیک در جریان روند فعالیت و مراحل بارگیری در پایانه بار بندرعباس قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهران قربانی گفت: تمامی مراحل از ورود به پایانه تا اعزام به شهرهای مقصد مورد ارزیابی و بررسی قرارگرفته است.

 براساس این گزارش مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، نیز در حاشیه این بازدید عنوان کرد: رانندگان عزیز و شرکت‌های حمل‌ونقلی باید تابع ضوابط و قوانین و مقررات وضع‌شده در صنعت حمل‌ونقل باشند و در صورت عدم تمکین با شرکت و راننده خاطی، برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، در راستای رعایت شان‌ومنزلت رانندگان و همچنین احقاق حقوق آن‌ها گفت: به رانندگان و خواسته‌های قانونی و به‌حق آن‌ها باید توجه شود تا آن‌ها با خاطری آسوده در جاده‌ها سفری ایمن و روان را رقم‌زده و بار را به‌سلامت به مقصد برسانند.

وی افزود: انجمن رانندگان باید گوش شنوای راننده باشند تا با همکاری آن‌ها صنعت حمل‌ونقل کشور روان و ایمن شودد و در پایانه بار باید خوابگاه رانندگان با امکانات مناسب پذیرای رانندگان در زمان انتظار نوبت باشند.

داریوش باقرجوان افزود: راننده شرکت‌های حمل‌ونقلی را پناهگاه مناسبی برای خود نمی‌بیند چراکه شرکت‌ها کمیسیون را دریافت و متاسفانه بعضا خدمات شایسته‌ای به رانندگان ارایه نمی‌شود که در این مورد به‌محض دریافت شکایات این عزیزان کمیسیون‌های ماده 12 و 11 در این اداره‌کل تشکیل و به شکایات مربوطه رسیدگی و رای افراد متخلف اعلام و اجرایی می‌شود.

باقرجوان همچنین اظهار کرد: پرسنل تمام تلاش خود را برای به وجود آوردن عدالت‌نسبی در بین رانندگان برای توزیع و انتقال بار مهیا کنند و در خصوص بیمه‌تکمیلی این‌گونه بیان کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل و انجمن‌ها موظف هستند با گرفتن اسناد و مدارک و شماره‌حساب موردنظر رانندگان بیمه‌تکمیلی رانندگان را در اسرع وقت حل کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.